Avatar billede zimzy Nybegynder
01. maj 2002 - 10:26 Der er 2 kommentarer

Måske lidt kompliceret ??

Hejsa

Jeg vil gerne ha en funktion, hvor fx. 15 personer kan tjekke af (fx. mandag kl.20) og ligeså snart de har trykket OK, så skal den sende dem hen til en anden side, hvor den så har sat deres ønsker ind !

Kan man det ?? Det kan godt være at det lyder simpelt i nogens øjne :)
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
01. maj 2002 - 10:51 #1
hvad skal de tjekke, hvor skal deres ønsker sendes henaf?
det kan laves simpelt i php & mysql, men jeg forstår ik helt spørgsmålet :)
Avatar billede zimzy Nybegynder
01. maj 2002 - 11:37 #2
Nu er det sådan at jeg ville vide, hvornår de forskellige members i min clan kan spille den næste uge.. altså man-søn kl. 20 og fre+lør kl. 22 ... Når de så har valgt de dage de kan, og har trykket OK, så skal deres ønsker automatisk kunne sættes ind i en tabel eller noget, som de så kan se bagefter !

Forstår du nu :P