Avatar billede hboj Nybegynder
01. maj 2002 - 00:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny harddisk

Jeg har købt en 80Gb harddisk som jeg havde regnet selv at sætte i maskinen. Jeg har i forvejen en ca. 6Gb HD som jeg ville fortsætte med.
Problemet er at den nye HD ikke kommer frem nogen steder.

Kan nogen give et kort "kursus" i at indsætte ny harddisk.??

VH Henning
Avatar billede pfp Nybegynder
01. maj 2002 - 00:43 #1
Hej Henning,

Jeg tror ikke du behøver et kursus i, at sætte ny harddisk i :-) Problem er højst sandsynligt, at din BIOS trænger til at blive opdateret. Skriv hvad bundkort du bruger og evt. hvilken BIOS version du har nu, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig videre.

/peter
Avatar billede hboj Nybegynder
01. maj 2002 - 00:45 #2
Bum bum bum hvor finder jeg lige disse oplysninger. ??
Avatar billede pfp Nybegynder
01. maj 2002 - 00:48 #3
hmm, bare du ved hvad dit bundkort hedder så skal jeg nok bare finde den nyeste bios. Når du starter din computer op står det som regel lige i starten hvad dit bundkort hedder? Kig efter producent og mærke. Der kunne f.eks. stå ASUS P4B
Avatar billede hboj Nybegynder
01. maj 2002 - 00:54 #4
Jeg håber dette kan bruges: Dell, Optoplex GX1, 450 mbr.
Bios version A03
Avatar billede pfp Nybegynder
01. maj 2002 - 00:56 #5
Jeg vil lige prøve og se hvad jeg kan finde ud af til dig.
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 01:03 #6
Står der et serie# et sted?
Avatar billede backside Nybegynder
01. maj 2002 - 01:07 #8
Her kan du måske finde lidt info om den.
http://support.euro.dell.com/dk/da/home.asp?sid=PLX_PNT_PII_GX1
Avatar billede pfp Nybegynder
01. maj 2002 - 01:07 #9
Nå, jeg vil smutte i seng nu. Men jeg kigger lige forbi dette spm. i morgen, hvis der er noget der volder dig problemer.