Avatar billede schaefner Juniormester
30. april 2002 - 23:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Titel og kustner på sang

Jeg har lidt problemer med at finde en sang som var med i Jackass for nogle uger siden (på zulu). I sangen indgår der noget med "If you gotta be dumb, you gotta be tuff" Det kører sådan lidt country-agtig. Ved godt det ikke er mange oplysninger at gi, men er der nogen der kender sangen og kan fortælle hvem der har lavet den.

mvh Schaefner | www.disneyzone.dk
Avatar billede schaefner Juniormester
30. april 2002 - 23:22 #1
Selvfølgelig hedder det kunstner og kustner :o)
Avatar billede schaefner Juniormester
30. april 2002 - 23:49 #2
Ved godt det ikke er meget, men er der ingen der kan finde noget :o)
Avatar billede schaefner Juniormester
30. april 2002 - 23:55 #3
Har selv fundet både titel og kunster :o)
Avatar billede jackson23 Nybegynder
01. maj 2002 - 09:55 #4
hvem var det??
Avatar billede schaefner Juniormester
01. maj 2002 - 16:25 #5
Jackson23 >>
Roger Alan Wade - If you're gonna be dumb, you gotta be tough

http://members.tripod.com/rogeralanwade/id4.htm

mvh Schaefner | www.disneyzone.dk