Avatar billede rollyboy Nybegynder
30. april 2002 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sikker fjernelse af hardware

hvorfor kommer der sådan et lille icon i min proceslinje "sikker fjærnelse af hardware". Xp vi fjærne mit CREATIVE Extigy lydkort men det skal den ikke.... hvordan stopper jeg den med det?
Avatar billede rollyboy Nybegynder
30. april 2002 - 21:34 #1
der hvor der står vi skulle der stå vil...... SORRY
Avatar billede konex Nybegynder
30. april 2002 - 21:47 #2
Det skal være der, det er til hvis du vil fjene f.eks en USB enhed så åberne du sikker fjernelse af hardware og stopper enhed inden du fjerne den.

( mange USB enheder kan dog bare tages ud )
Avatar billede rollyboy Nybegynder
30. april 2002 - 21:50 #3
ok men kan man ikke fjerne iconet...?
Avatar billede rollyboy Nybegynder
30. april 2002 - 21:52 #4
man kan jo godt skjule det man kan man ikke fjerne det helt!!!