Avatar billede sand Nybegynder
30. april 2002 - 16:14 Der er 5 kommentarer

Internettets og telefones historie..!?

Hey alle vise x-perter!

Er der nogen der kan finde noget tekst på dansk om internettes nog telefonens historie eller bare en af delene...!?
Og noget om Internettet og telefonens fremtid!?

På forhånd mange tak!

//Sand :-)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2002 - 16:19 #2
Telefonens fremtid er det sværere med, da det jo kun er gisninger.

Jeg tror helt sikkert telefonen vil overleve i mere eller mindre uændret form. Dog vil teknologien bag sansynligvis med tiden gå over til ip baseret kommunikation. Dog nok først den dag IPV6 (måske endda V7) slår igennem, da den nuværende IP teknologi er for snæver.
Avatar billede sand Nybegynder
30. april 2002 - 16:26 #3
Men du har ikke noget direkte link til information om telefonens historie/fremtid..!? det er jo 200 points :-)
Avatar billede sand Nybegynder
30. april 2002 - 16:28 #4
100 sorry ;-P
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. april 2002 - 16:39 #5
Telefonens historie finder du på http://www.ptt.dk/telefonmuseet/dk/dkstory.html

Som sagt tror jeg ikke du finder noget om telefonens fremtid, da det jo ikke kan være andet end gisninger.

Den store forskning foregår inden for digital ip telefoni... ud fra det kan man kun selv gætte hvad fremtiden vil bringe.