Avatar billede rm Nybegynder
05. juli 2000 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NT format.com til win95

kan jeg bruge NT's format.com til at formatre en win95 disk og instalere win95 der bagefter?
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. juli 2000 - 17:06 #1
Det ville jeg ikke mene, da du når du formaterer floppy'er med NT, lægger besked på disken om at den skal lede efter NTLDR osv.
Avatar billede rm Nybegynder
05. juli 2000 - 17:12 #2
øv det var ikke det jeg ville høre men tak afligevel
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
05. juli 2000 - 21:29 #3
Beklager, men sådan ligger nu engang... (det var i hvert fald hvad jeg fik ud af min MCP/MCSE omkring NT4.0).
Af samme årsag kan du heller ikke bruge en bootdisk fra DOS/Win95/98 til at boote NT...