Avatar billede klasker Nybegynder
30. april 2002 - 13:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Gode 3D Moddelører søges!!!! !!!!

Jeg søger nogen der kan lave nogle modeller af et par af Krigsmaskinerne fra StarWars episode IV, V og VI (alstå ikke de(n) nye film).
Du skal også helst kunne animere den så du kan se at den bevæger sig (undtagelsesvis med fly) og der skal tages et billede af hver frame fra animationen fra 17 forskellige vinkler
  • .
  • Og nej, desværre kan du ikke få lov til at lave en X-Wing da der ikke er brug sådan én.

    Billederne vil blive brugt til en MOD[**] til StarCraft (Blizzard Entertainment's Spil), og til jer der har StarCraft selv, vil kunne spille med de nye units fra StarWars.

  • =det første billede skal tages lige bagfra (dog set lidt oppefra), i det næste skal moddellen drejes 11,25 grader med uret, og bliv ved med at dreje den 11,25 grader (og tag et billede) indtil der er blevet lavet 17 billeder.

  • Hvis du ikke gider det så bare send mig moddelen hvis den er i .max eller .3ds format.

    [**]=En MOD til StarCraft. Ligesom Counter-strike er en MOD til Half-Life.

    Interreseret? Send en E-Mail til: asger@feldthaus.dk
    Avatar billede kau Nybegynder
    30. april 2002 - 13:39 #1
    Æhm jeg tror sq ikke du får det for 100 point
    Avatar billede nicidem Nybegynder
    30. april 2002 - 13:40 #2
    tror du skal sende det her til www.Sharksforum.com
    Avatar billede kau Nybegynder
    30. april 2002 - 13:42 #3
    I sharksforum betaler du PENGE til dem der løser din opgave
    Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
    30. april 2002 - 14:13 #4
    Er der noget i vejen for at du anvende nogle af de utallige star wars modeller der allerede findes rundt omkring på internettet?
    Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
    30. april 2002 - 14:15 #5
    Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
    30. april 2002 - 14:17 #6
    Avatar billede lee Nybegynder
    30. april 2002 - 14:25 #7
    klasker>> du må da være fuldstændig vanvittig at tro nogen gør den slags arbejde for points her på E. !!!!!!!
    Avatar billede binggeli Nybegynder
    30. april 2002 - 15:00 #8
    Jeg kender en fyr, der muligvis er interesseret!
    min email er binggeli@hotmail.com
    Avatar billede klasker Nybegynder
    30. april 2002 - 15:19 #9
    Jeg betaler ikke PENGE til dem der gør det!
    Jeg får jo heller ikke penge for at lave MODs til StarCraft!

    Jeg betragter det ikke som ARBEJDE, men det må i sq selv om...
    Avatar billede mismis Nybegynder
    30. april 2002 - 15:23 #10
    med den attityde skal du da nok finde folk der vil lave 3d til dig :)

    MIS
    Avatar billede klasker Nybegynder
    01. maj 2002 - 12:23 #11
    Det var jo det jeg tænkt'... :)
    Okay jeg tror bare jeg dropper det.
    Avatar billede mismis Nybegynder
    01. maj 2002 - 13:08 #12
    du kunne også prøve at udlove en palle cola
    se om det hjælper

    MIS
    Avatar billede binggeli Nybegynder
    02. maj 2002 - 22:10 #13
    Min ven er muligvis interesseret, men du skal lissom selv gøre noget for at få lavet tingene. Skal jeg kontakte ham eller hva'? Skriv tilbage på min mail så kan jeg videresende problemstillingen til ham... binggeli@hotmail.com
    Avatar billede klasker Nybegynder
    08. maj 2002 - 13:05 #14
    Jeg har fundet nogle der vil lave dem til mig.

    mismis>
    Palle Cola??