Avatar billede martin100 Nybegynder
05. juli 2000 - 14:14 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Nogle som har ideer ?

Hej !

Er der nogle som har ideer til,
hvad vi kan have i vores rammer på
vores sider ..?

kig lige på: http://212.242.189.209/index.htm

Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juli 2000 - 14:33 #1
Hvad med Referencer til hvad du har lavet, din kontakt info (adresse) - eller billeder der passer ind i branchen...
Avatar billede martin100 Nybegynder
05. juli 2000 - 14:35 #2
hvor kan jeg finde nogle flotte billeder ...ved du det?
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juli 2000 - 14:40 #3
du skal passe på copyrights... især hvis du skal fremstå som seriøs (har svært ved at tro med den pris)

Du kan søge fx. på Altavista, men ellers allier dig med en god grafiker og lav noget unikt, noget der ikke er så meget brugt
Avatar billede denboj Nybegynder
05. juli 2000 - 15:38 #4
Hejsa, Jeg ser siden i 800 gange 600 og jeg får en lille scrollbar - kunne siden ikke laves en anesle kortere så det ikke var nødvendigt. Uha uha, en pop up dem er jeg ikke så glad for - Bringer ubehagelige minder frem om 20 pop upper i træk. Den kom forøvrigt igen da man valgte return to home. Kunne de to "return to home" og "pop up'en" forøvrigt ikke integreres i menuen.

Nå men jeg bliver ved med at komme væk fra rammerne - og det er jo det du spørger om :-)

Så er det første spørgsmål der stiller sig - er det i de farvede rammer at der skal være noget, eller er det i tekst rammerne ?

Det ville ihvertilfælde give siden lidt mere liv, hvis du øverst til venstre for menuerne lavede et logo - hvor navnet indgik. "2MWEBDESIGN" -

I tekst områderne er det umidelbart svært da der ikke er et sted hvor der er friplads på alle siderne. Men der er jo de farvede kasser. Så mulighederne er enten at droppe dem og sætte noget grafik ind hvor de var eller lade noget grafik gå ind over kasserne. Det sidste er bare svært da man så skal finde noget der passer til alle farverne. Så hvis jeg var dig så ville jeg fjerne farverne fra kasserne og oprette et spørgsmål i et af grafik kategorierne og sige at du har brug for noget dertil. Få noget inspiration og finpuds det selv.

Forøvrigt kunne man også godt bruge noget nederst på siden hvor Return to home står "den burde være i menubjælken øverst" Men der kunne der godt stå tlf. nr. og adresse o.s.v. Så en eventuel kunde har noget at forholde sig til udover en cybercity email adresse :-)
Held og lykke med det

Avatar billede denboj Nybegynder
05. juli 2000 - 15:43 #5
Forøvrigt skal du huske at afslutte følgende spørgsmål før du opretter et nyt http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20321
Avatar billede martin100 Nybegynder
05. juli 2000 - 16:15 #6
kan man få et script , hvor den kun viser pop´uppen en gang ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juli 2000 - 19:13 #7
martin >> du kunne jo sætte en cookie efter den var vist... ;D
Avatar billede void Nybegynder
06. juli 2000 - 01:54 #8
martin->>> Hmmm... Fed nok side hvisd er ikke var alle de sjuskefejl! For der er faktisk forfærdelig mange!
Jeg synes ikke rigtig der er noget der passer ind i de "bokse" Måske I bare skulle glemme dem eller lade dem være helt tomme!

the VoiD
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juli 2000 - 08:21 #9
Skide smart med pop´uppen intil man svare nej bliver den bare ved, og ellers til slut bedes man kigge på sine konkurrenters sider og så komme tilbage igen :)
Avatar billede rlj Nybegynder
06. juli 2000 - 10:32 #10
Hej Matin100

Kunne du ikke bare bruge dine bokse til at underbygge sidens formål, f.eks. i boksen på siden for kontakt, så sætte lidt grafik som viser kontakt (brev, email, telefon osv.)
I boksen for priser kunne du jo så bruge lidt grafik som viser noget med tal/økonomi, regnemaskine, regneark, penge osv. der burde nu være nok at kunne fylde i!.

En anden lille ting jeg vil sige til dig, er at du altså skal rette siden op rent sprogligt, det er for mange "mærkelige" sætningen som skal læses et par gange for at give mening

Ellers er det bare at fortsætte det udemærkede arbejde!
Avatar billede martin100 Nybegynder
06. juli 2000 - 13:46 #11
hvad synes du der skal rettes --> rlj
Avatar billede rlj Nybegynder
06. juli 2000 - 14:13 #12
Et eksempel, du skriver:

"2MWEBDESIGN TILBYDER ALLE DE SERVICES, DER SKAL TIL FOR AT GENNEMFØRE EN MÅLRETTET OG SUCCESFULD VIRKSOMHEDSDRIFT BASERET PÅ INTERNET TEKNOLOGI."

og så tænker jeg, hvad er en succesfuld virksomhedsdrift basseret på internet teknologi?, når du under firma profil skriver "fra visitkort til hjemmeside", hvordan hænger det sammen, er en hjemmeside det samme som en "MÅLRETTET OG SUCCESFULD VIRKSOMHEDSDRIFT BASERET PÅ INTERNET TEKNOLOGI." det mener jeg næppe det er, altså jeg tror du mener det godt nok, men det hænger altså ikke helt sammen!, hvis du forstår!

vh. RLJ

Avatar billede christian-s Nybegynder
07. juli 2000 - 08:54 #13
Flot enkelt design, men dete er træls at man skal scrole i 800x600 på alle siderne. Ellers flot!
Avatar billede web-devloper Nybegynder
18. juli 2000 - 21:37 #14
Afslutte følgende martin100
spørgsmål før du opretter et nyt.
Bare lige fordi folk venter på deres point.
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=20321

Hilsen
Web-devloper
Avatar billede jano Nybegynder
04. august 2000 - 02:17 #15
Den ser MEGET sjov ud i Netscape - gætter på at der er brugt frontpage til at lave den med.
Teksten kommer til at stå oven i hinanden og linie-delinger passer ikke sammen.
Her ud over bruger du forskellige tiltaleformer (Deres, du og I/du) - det skal være ens.
Avatar billede denboj Nybegynder
04. august 2000 - 23:54 #16
Ja, jeg undrer mig meget over pointfordelingen her ???????