Avatar billede heos Nybegynder
30. april 2002 - 09:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flytbare menuer

Vi har lavet et menussystem, hvor der kommer en flytbar pop-up menu. Er det muligt at bestemme hvor på siden vinduet skal poppe op?? Ligenu åbner det op, øverst i venstre hjørne og vi vil gerne have den ind på midten....Giver det mening??
Avatar billede iggi Nybegynder
30. april 2002 - 10:10 #1
hej sæt dette på din menu
onClipEvent (load) {
    _root.menu._x=200;
    _root.menu._y=200;
}
Avatar billede iggi Nybegynder
30. april 2002 - 10:11 #2
tallet 200 ændre du så efter hvor på scenen det skal placeres
Avatar billede iggi Nybegynder
30. april 2002 - 10:11 #3
din menu skal have instance navnet menu
Avatar billede iggi Nybegynder
30. april 2002 - 10:15 #4
du kan også vælge at sætte din action i første frame, hvis du gør det så er actionen denne
_root.menu._x=200;
_root.menu._y=200;

Forresten er 150 for mange point for sådan et spørgsmål
Avatar billede barklund Nybegynder
30. april 2002 - 10:50 #5
Denne popup-menu - er den lavet i Flash? Jeg forstår det som, at den er lavet i html og er i et popup-html-vindue...
Avatar billede heos Nybegynder
30. april 2002 - 12:49 #6
Tak for hjælpen det prøver vi! Okey, men vi er tre piger og vi giver dig 50 point hver! Så er det vel fair nok??
Avatar billede heos Nybegynder
30. april 2002 - 12:57 #7
ups kan ikke finde ud af det med at give point!
Avatar billede barklund Nybegynder
30. april 2002 - 17:32 #8
Næ... Der skal svares før man kan give point... Derfor bør du oprette et nyt spørgsmål som du henviser til herinde fra og fra hvilket du henviser til dette og bede iggi om at lave et svar. Denne opgave er dog næppe mere end 30 point værd... Ellers går der inflation i det...

Derudover skal du ikke acceptere et svar før du har kontrolleret, at svaret er rigtigt og kan bruges...