Avatar billede maaffe Nybegynder
29. april 2002 - 15:38 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Form fra frontpage

Jeg har brug for at kunne sende en mail til min kunde og mig selv (sagde hunden) når en kunde submitter fra min hjemmeside. Jeg får en frontpage server extension fejl.
Hvias jeg køber en hjemmeside hos speednames speedhotel2, kan man så bruge frontpage? Er der ikke oget med et lille cgi script man skal lave for at kunne bruge det?
Alternativt kan man sende det til en textfil fx form_result.txt?
Avatar billede diabloii Nybegynder
29. april 2002 - 15:50 #1
du kan købe en hjemmeside på tele danmark eller på cyberciti.
Hvis du gør det kan du både få tilsendt submitter og redigere i frontpage.
Du skal bare havde et oploadings.
Programet jeg bruger hedder cuteftp

                            HÅBER JEG KUNNE HJÆLPE.
Avatar billede maaffe Nybegynder
29. april 2002 - 15:54 #2
Jeg vil gerne have Speednames. Skal jeg vælge NT eller UNIX, og hvorfor - hvad er forskellen?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:06 #3
ángående Frontpage>>

Hvis du laver din side i frontpage, ville det være en god idé at finde et hotel med Frontpage extension, der vil du få det optimale ud af dine sider, og alle de funktioner der findes i frontapage vil virke på en sådanne server.

håber det var det du spurgte om

mvh.
www.questis.dk
Avatar billede francke Nybegynder
29. april 2002 - 16:08 #4
Speephotel2 understøtter jo netop også FP! Det står højt og tydeligt!!
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:09 #5
hvis du vil have speednames som udbyder... skal du som minimum have pakke:
3 eller 5 ifølge denne side:
http://speednames.com/hosting/chooseProduct.asp
Avatar billede francke Nybegynder
29. april 2002 - 16:10 #6
Avatar billede francke Nybegynder
29. april 2002 - 16:11 #7
questis> Squ også nr 2 !!!!
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:11 #8
det gør det da ikke.... den har mulighed for at kunne uploade via frontpage ikke kørre Frontpage extension's der skal du have de 2 største
Avatar billede francke Nybegynder
29. april 2002 - 16:13 #9
Du har ret!! Sorry! :=)
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:14 #10
ligger foresten lige et svar
Avatar billede maaffe Nybegynder
29. april 2002 - 16:21 #11
Tak for svarene, betyder det at jeg skal vælge NT siden det kun er her de nævner FP extension? Hvad er forskellen på UNIX og NT, og hvad skal fravælger jeg ved at vælge den ene frem for den anden?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:24 #12
NT>> er en windows server Unix skulle jeg mene er en linux server så ja du skal vælge NT serveren
Avatar billede maaffe Nybegynder
29. april 2002 - 16:26 #13
PS jvf nr 2 så kan man bruge predifned CGI scripts hvor de netop har et eksempel på en form...? Eksemplet ligger i 'Help' hvorfor siger i at den ikke kan virke?
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:29 #14
jeg snakkede Frontpage extension's, da dette spm ligger i Frontpage kattegorien, går jeg ud fra at din form er sat op i Frotpage, og derved vil fungere mest optimalt ved hjælp af Frontpage extension derfor
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 16:44 #15
takker for point'sne