Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 13:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvorfor nu det?

Hej,

jeg sidder i øjeblikket og er igang med at sætte en domino server op, når jeg prøver at teste om der kommer mails igennem (det gør jeg ved at give domino-server-maskine den drifts-ip, som jeg ved der kommer mails til), når jeg giver den denne, ja så kan Lotus Notes og andre klient programmer ikke længere finde domino serveren, er der nogen smart genvej til at løse dette problem, da det ikke umiddelbart virker særlig fleksibel.

Mvh.

Kim
Avatar billede jjj Nybegynder
29. april 2002 - 13:41 #1
det er sikkert fordi du ikke har registreret domino navnet på det ip-nr i DNS'en.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
29. april 2002 - 13:43 #2
Hvis du ændrer ip adresse på en kørende server skal du opdatere connection dokumenterne i server NAB'en. Her står hvilke ip adresse de forskellige servere kan findes på.
Avatar billede Slettet bruger
08. maj 2002 - 10:12 #3
tak!