Avatar billede linux2go Nybegynder
29. april 2002 - 11:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

IIS - Licenser

Følger IIS med WinXP? Hvis ikke, hvor hitter man den så?
Hvilke licenser skal man have for at få lov til at bruge IIS?
Avatar billede mlyager Nybegynder
29. april 2002 - 11:13 #1
der følger en IIS med i XP - men den bliver ikke installeret som standard.

Den iis der ligger i XP (prof / home) kan kun hoste eet site, og med begrænsede antal samtidige bruger (mener det er 10).

Skal du hoste flere sites med forskellige domæner skal du ha fat på (hvis vi snakker microsoft) Win 2000 Server /advanced Server eller Win XP Server.

Licens til IIS er den samme som til selve OS'en ...
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
29. april 2002 - 17:21 #2
Vil dog lige sige at der IKKE er IIS i Home edition...