Avatar billede k6smash Nybegynder
28. april 2002 - 21:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen Digitalt output.

Hej

Jeg har et Audigy Player og et Altec Lansing ACS56
http://www.alteclansing.com/product_details.asp?pID=ACS56&sID=1

Men, når jeg vælger Digitalt output kommer der kun lyd ud af front højtalerne og subben, i analog mode virker det fint. - Hvorfor kommer der intet ud af baghøjtalerne?
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2002 - 22:16 #1
Iflg. manualen er der kun en 'Digital Front' indgang på højtalerne.
Så det er derfor, at du kun får lyd i Front højtalerene.

På mine egne Altec Lansing ATP-5, er der både en Front og en Rear Digital indgang.
Avatar billede k6smash Nybegynder
28. april 2002 - 22:58 #2
Hm, det er nok derfor :-) - RTMF n00b *GG*
Avatar billede makse Nybegynder
28. april 2002 - 23:05 #3
Til gengæld er Altec Lansing suveræn gode. :)
Takker for point.