Avatar billede znake Nybegynder
28. april 2002 - 11:46 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Vurdering......

Vurdering af http://impulse.amok.dk

taaark....
Avatar billede znake Nybegynder
28. april 2002 - 12:07 #2
ja ja.... jeg har glemt at indsætte det der stykke kode, men vurdering af design m.m.  kom nu !!
Avatar billede knarf Nybegynder
28. april 2002 - 13:42 #3
Fed site, men den er meget mørk og det kan godt være irriterende hvis man skal sidde og læse meget... men ellers er det er stilet design

//Knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede nicklasb Nybegynder
28. april 2002 - 14:48 #4
Syntes den er cool..

Den er bare MEGET mørk.. Og så har du sat en sort skrift oven på.. Men den er meget bedere end den gamle side..

Syntes måske ikke så godt om logoet.. Det er ikke for kønt.. Jeg siger måske, fordi jeg ikke selv er en skid bedre til det.. Logoet på min side ligner en bunke lort.. rent ud sagt.. Men det er det der lige falder i øjnene når man kommer ind på din side, så det syntes jeg lige du skal lave om..

Syntes måske også det er lidt irreterende at man ikke kan se hele forsiden unden at skulle scrolle.. Det er nok fordi du har så mange punkter.. Men ikke engang i en opløsning på 1152*864 kan man se den..

Ellers rigtig cool... Men det gør sku' lidt ondt i øjnene når man lukker og så kigger på sin hvide baggrund.. ;-) Meget mørk...

/Nicklas B.
Avatar billede jenshansen Nybegynder
28. april 2002 - 17:20 #5
znake-> fed side du har fået lavet dig. har du msn? jeg har lige et spørgsmål. min msn er jens_hansen12341@hotmail.com
gider du ikke lige at kontakte mig?

hilsen Jens Hansen
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. april 2002 - 15:28 #6
Syntes den er rodet, på grund af de mange links du har på menuen.
Den er for mørk, teksten er lidt svær at læse, så måske en overvejelse af dit farve valg ville være en god ide.
Du mangler et eller andet i toppen, den er for kedelig bare med noget tekst, lav lidt lir det ville kvikke den betydeligt op.
ellers ikke så meget at sige, har desværre ikke set de tidligere versioner så kan ikke sammeligne med dem :-)

/Michael Knudsen
Avatar billede nicklasb Nybegynder
19. maj 2002 - 22:43 #7
Er det tid til at lukke snart??