Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2002 - 01:44 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af min oddsetside.

Hej Alle..

Så er min oddsetside kommet i en ny version, så syntes da lige, at jeg ville vise jer den, og så få lidt kritik tilbage... :-)

Skyd løs - alt kritik kan bruges!

www.betzone.dk

dna
Avatar billede hrboom Nybegynder
28. april 2002 - 01:45 #1
hvad for nogen programmer har du lavet den i ?
Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2002 - 01:49 #2
Hvad tænker du på?

Grafikken er lavet af en ven i Photoshop (www.locturian.dk)
HTML/Koden er lavet i en alm. webwriter.

dna
Avatar billede hrboom Nybegynder
28. april 2002 - 01:51 #3
okay... skulle bare høre hvad grafik'en var lavet i...
Avatar billede jackson23 Nybegynder
28. april 2002 - 01:52 #4
Fed side, har lige lavet min kupon.
Men måske skulle spillerne få point hver runde (ligesom her på exp). Så var du sikker på at holde på "kunderne", jeg har fex. lige spillet alle mine 300 point og hvis (det sker selvfølgelig ikke) taber, kan jeg jo ikke være med mere. Jeg har et par punkter mere, men de kommer senere (har en hund med tårer i øjnene, som skal ud)
Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2002 - 01:55 #5
jackson23: Jo.. det var selvfølgelig en idé med et antal point pr. uge eller sådan noget... Glæder mig til at læse resten af dine punkter !!!

dna
Avatar billede jackson23 Nybegynder
28. april 2002 - 04:08 #6
Først vil jeg lige sige, at jeg synes siden er fed. Derfor er følgende punkter bare forslag til forbedringer.

1. Selve indholdsruden (der hvor det sker) er al al for lille. Brug noget af det "grå" plads til at gøre det større.

2. Hvad er dit primære mål med siden? Er det "betligaen"? For så synes jeg, at den er for svær at gå til. Der skal være en bedre forklaring af reglerne/mulighederne. Jeg har set FAQ'en, men synes den skulle ligge måske på startsiden??? Eller i hvert fald øverst i menuen. Måske en introduktion ville være et alternativ (og så stadig beholde faq'en)
3. Dine menu-skilte er for svære at læse (menu, betliga og profil). Forgrundsfarven falder for meget ind i baggrundsfarven.
4. Hvem er popper? Jeg synes du skulle fjerne det skilt og "C"'et med mindre altså at popper er ham, der har lavet det?

Alt i alt fedt initiativ, jeg er med. Mangler du noget bookie stof til engelsk fodbold, så sig til. Jeg er en slags expert i Premier og 1. :-)
Avatar billede dennism Nybegynder
28. april 2002 - 09:23 #7
Se denne linie:

Esbjerg - F.C. København 3,30 3,20 1,80

Hvor får du 3,30, 3,20 og 1,80 fra?
Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2002 - 12:04 #8
Jeg er tilbage efter en god nats søvn:

jacksom23: Tak for dine kommentarer, jeg vil lige ligge en bemærkning til dine 4 punkter:

1. Jeg kan ikke rigtig se hvad du mener her.. ? Hvis den skal gøres breddere, så passer den jo ikke rigtig i 800*600, som man vel godt kan forlange af en hjemmeside, at den skal gøre? Kan du ikke evt. tage et screenshot og "tegne" hvad du mener? Jeg er lidt i tvivl.

2. Mit primære mål er betligaen ja, men ikke KUN. Jeg er allerede ved at lave flere funktioner, såsom eksperte-panel der giver gode råd til odds osv. "Information" under Betligaen inderholder info om spillet, det er måske ikke godt nok, men ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive der?

3. Dette må være din personlig mening (og alt respektt for den) - men har lige spurgt andre, og de syntes ikke det var noget problem. Tror altså jeg beholder dem som de er.! :-)

4. Chart.dk og Popper.dk er et forsøg på at få flere besøgende. Selvfølgelig skal siden være tilmeldt Popper.dk, da jeg selv har lavet den. :-)

(5.) Og jo, jeg mangler en ekspert til Permier League. Jeg er i snak med en bookmaker om at få sponsoreret nogle kontoer til et "ekspert-panel" - så er du mand for at stå for Primier League, så er jeg glad. Kan dog ikke love, at I får de kontoer, men arbejder på det!

og til dennism: Oddsene har jeg fået inspiration fra på www.expekt.com

dna
www.betzone.dk
Avatar billede knarf Nybegynder
28. april 2002 - 13:54 #9
siden er helt kanon. men jeg syntes ikke at det er til at se at det er en oddsetside, hvis jeg ikke havde læst det inden jeg klikkede ind ;)

//knarf
www.aarhus-shotokan.dk
Avatar billede dna Nybegynder
28. april 2002 - 14:21 #10
knarf: nogen idé til hvordan jeg evt. laver om på det ??

dna
Avatar billede knarf Nybegynder
28. april 2002 - 14:25 #11
jeg ved det ikke helt men muligvis hvis du kunne få det ind og stå i banneren for oven, men jeg ved ikke om det ville ødelægge den. men ellers skrive det som en overskrift et eller andet sted på forsiden. men de fleste der klikker ind ved jo nok også hvad det de kommer ind til ; )
Avatar billede dna Nybegynder
10. maj 2002 - 13:14 #12
jackson23: Er du stadig mand for at være ekspert i Premier League ???

dna
www.betzone.dk