Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 21:41 Der er 22 kommentarer

DAD Musiknumre

Ville lige høre hvad der er Dad's største musiknumre, gerne en masse af jeres egne meninger.
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:44 #1
sleeping my day away, the road below me, everything glows, reconstrucdead, hvis det skal være de helt gamle; marlboro man
Avatar billede sunkist Nybegynder
27. april 2002 - 21:45 #2
Tror på et af dem er "No fuel left for the pilgrims"

D:A:D er for seje!
"Gods favorite" er nu min favorit
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
27. april 2002 - 21:45 #3
hvem er DAD?
hør noget Dream Theater!
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:45 #4
du kan hente 3-4 af deres sange på deres hjemmeside, www.dad.dk (eks. sleeping my day away)
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:47 #5
Avatar billede beldring Nybegynder
27. april 2002 - 21:48 #6
SOft Dogs ... Men jeg foretrækker Sort Sol, Kashmir ... osv.
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 21:50 #7
>>ducks, hved du havd kvalitet mp3'erne på deres side er i, 128?
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:51 #8
Foretrækker: System of a down, Linkin Park, Limp Bizkit, Red Hot Chili Peppers, osvosvosvosv........ ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:52 #9
___: jeg kan sq desværre ikke selv lige finde dem igen, regner da ikke med at de har slettet dem, jeg vil vove at påstå det er cd kvaltitet hvis ikke er det da meget tæt på :)
Avatar billede __ Nybegynder
27. april 2002 - 21:52 #10
Noen som ved om de ikke snart sender et opsamlings album på gaden, vil vildt gerne have deres numre!!!
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:53 #11
fant den så alligevel :)
http://www.dad.dk/sounds/
Avatar billede ducks Nybegynder
27. april 2002 - 21:54 #12
den kommer nok ikke før Soft Dogs har solgt ud hvis de ikke kommer med en helt ny der, jeg tror ikke du skal regne med en indenfor et halvt år
Avatar billede rs2000 Nybegynder
27. april 2002 - 23:28 #13
Call of the Wild,Trucker,Johnny Put That Gun Down og Sad,Sad X-mas er også fra absolutte bedste DAD tid.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. april 2002 - 01:18 #14
Jeg er ikke meget til deres nyere musik. Idag er de bare endnu et poprock band.

I de "gode gamle dage", da de skilte sig ud med deres cow-punk, var de nyskabende. Dengang havde jeg stor respekt for dem.

Deres første album var lidt primitivt... der blev kørt lidt for meget på klichéerne. Dog var det da alligevel et rigtigt godt album. Med 2'eren... Draws a Circle, fandt de for alvor deres niche.. omend den var kortvarig. På dette album er der en hel stribe af deres bedste numre. Won't Cut My Hair er nok en af mine favoritter. Men bestemt også cover versionen af Black Crickets er værd at høre igen.

No Fuel Left var også et rigtigt godt album. Herefter gik det desværre stødt ned ad bakke...  Dog med et par enkelte undtagelser på Help Your Selfish...
Avatar billede jackson23 Nybegynder
28. april 2002 - 04:12 #15
No fuel left for the pilgrims, hate to say I told u so, its after dark
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. april 2002 - 04:42 #16
og der er slet ingen der har nævnt: Girl Nation, TSK TSK
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. april 2002 - 14:31 #17
ztyxx, den nævner jeg gerne, som et af deres bedste numre :)

Men der er mange fra de ældre plader... Ride My Train er også blandt mine favoritter :)
Avatar billede starfish Nybegynder
28. april 2002 - 20:46 #18
Mine favoritter er (in no particular order):
makin' fun of money
grow or pay
laugh 'n' a ½
day of wrong moves
og
down that dusty 3'rd world road.

ja jeg synes bedst om "riskin' it all cd'en :-)!
Avatar billede radiohead Nybegynder
28. april 2002 - 20:48 #19
"Riskin´it all" er da selvfølgelig deres bedtse værk. Det var den de RIGTIG slog igennem med.

-Radiohead <--------- FEDE BTW
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. april 2002 - 22:31 #20
Det var den de RIGTIG slog igennem med <- Ehm... naaahh... Sleeping My Day Away er deres eneste nummer der nåede højt på amerikanske airplay charts... :)
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
23. maj 2002 - 08:02 #21
lukketid?!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:05 #22
lukketid?!