Avatar billede -billgates- Nybegynder
27. april 2002 - 20:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Timer - Let tjente point fra en nybegynder

Hej

Jeg skal bruge en funktion, der når den kaldes, starter en timer, der vises i en kasse.
Timeren skal kunne stoppe igen, og dens værdi skal kunne udskrives i en alert-box.

På forhånd tak!
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2002 - 21:20 #1
noget i retning af dette?
http://www.jakoba.dk/eksperten/exp203947.html

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2002 - 21:21 #2
Ups. duer ikke i NS6.
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2002 - 21:53 #3
Så skulle den være der. (samme url)
Avatar billede -billgates- Nybegynder
27. april 2002 - 23:30 #4
Tak for hjælpen. Det er meningen at du skal have pointene, men jeg kan ikke lige greje hvordan jeg giver dem til dig - Jeg kan ikke helt finde rundt i deres nye layout.... Hvis du hjælper endnu en gang får du pointene :-]
Avatar billede -billgates- Nybegynder
27. april 2002 - 23:30 #5
Så kom muligheden for at give dig point frem!
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2002 - 23:32 #6
Det er helt fint. Det er med vilje jeg ikke lægger svar når der sådan er alt for mange points.

mvh JakobA
Avatar billede -billgates- Nybegynder
27. april 2002 - 23:33 #7
Ups nu gav jeg dem til mig selv... Jeg tror du bliver nødt til at lave et nyt indlæg, denne gang ikke en kommentar, men et svar.
Avatar billede -billgates- Nybegynder
27. april 2002 - 23:34 #8
Hvor mange vil du have? Hvad er retfærdigt for et sådan spørgsmål?
Jeg kan godt oprette et nyt spørgsmål, hvor du kan få nogle point.
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. april 2002 - 23:39 #9
Jeg ville sige 30 eller så. men bare behold dem. jeg har jo egentlig nok.

mvh JakobA