Avatar billede pezkalnen Nybegynder
27. april 2002 - 19:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Passer Steelpad ikke til logitech ??!!

Jeg har overvejet at invistere i en Steelpad musemåtte, men til min store overraskelse skriver Steelpad på deres hjemmeside at den ikke passer til nogen Logitech, jeg kunne godt tænke mig at vide om det ikke gør nogen forskel eller om det virkeligt kan være rigtig, jeg har en Logitech dual optical.

mvh Kristoffer
Avatar billede Hans Frederik Novice
30. april 2002 - 20:54 #1
Lad være at købe steelpad til Logitech dual optical, jeg har en ven der gjorde det , og blev skuffet!! bare brug en sort standardmussemåtte, uden mønster!
Avatar billede zeppelin Nybegynder
05. maj 2002 - 15:07 #2
Wee, jeg har selv samme mus.:)

Hvis du ønsker SteelPad, skal du huske at købe den sorte måtte, da den er lavet til Optical mus.

Selv går jeg meget op i at have den bedste mussemåtte til min mus, da jeg spiller MEGET Quake 3.:)) Vil derfor vælge en fUnc sUrface 1030 som du kan se her -> http://www.everglide.de/en/shop/index.php3?warenkorb_id=2099&domain_id=1&tab_id=&detailinfo=49
Avatar billede pezkalnen Nybegynder
05. maj 2002 - 18:17 #3
Tak skal du ha zeppelin, er den der func surface bedre end steelpad?, jeg skal oz bare game noget 3d.
Avatar billede zeppelin Nybegynder
05. maj 2002 - 23:55 #4
Begge måtter er vildt fede, dog synes jeg det er lidt nederen at steelpad hurtigt bliver kold (Eller det er den næsten hele tiden). Func er en del dyre, så det er lidt op til dig hvad du vil vælge

Hvis jeg skulle vælge vil jeg ta' func..:)

Tror du vil blive VILDT glad for begge måtter, så køb den du synes at have råd til. :))