Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juli 2000 - 16:35 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Pænt Danmarkskort?

Nogle der ved hvor det er muligt at finde en pænt danmarkskort?
Lidt ligesom på http://www.123ferie.dk, bare meget pænere og til fri afbenyttelse???????

Meget gerne med den præcise sti.
Avatar billede limemedia Nybegynder
02. juli 2000 - 17:08 #1
Jeg har et danmarkskort du kan bruge konfigureret til hvilken farve du vil have. Kommercielt.

Jeg kan vise dig det før du bestemmer dig

/ Lars
LJWeb.com
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. juli 2000 - 21:16 #2
Det skulle sættes ind i stedet for det der er på startsiden så det skulle vel være hvid.
Ja jeg vil gerne se kortet.
Avatar billede darthmaul Nybegynder
03. juli 2000 - 13:21 #3
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 01:18 #4
(darthmaul) ----jeg tror desværre ikke jeg må druge deres :(
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. juli 2000 - 18:01 #5
sender en mail senere idag.
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 20:26 #6
Der er ikke andre der har et eller kender et godt offentligt clipart galleri der har et Danmarkskort?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. juli 2000 - 21:32 #7
du får den her i stedet for - det er nemmere ;D
http://www.ljweb.com/denmark.gif

/ Lars
LJWeb.com
Avatar billede tommyf Nybegynder
04. juli 2000 - 23:30 #8
Stregerne virker lidt utydelige (det skal gøres mindre) men ellers ser det pænt ud.
Er det "gratis"/penge frit?
Avatar billede limemedia Nybegynder
04. juli 2000 - 23:36 #9
stregerne er bevidst lidt utydelige / dårlig kvalitet for man ikke skulle kunne kopiere den.

Og selvfølgelig er den ikke gratis / pengefri. - så kunne jeg jo ligesågodt lukke min virksomhed nu.

/ Lars
LJWeb.com
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juli 2000 - 00:58 #10
Okay hvad skulle du havde for det billede
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juli 2000 - 01:01 #11
Hvordan har du egentlig lavet det billede?
Det må da være svært at tegne Danmark efter hukommelse.
Nå men det rager heller ikke mig, bare en tanke det ser da rigtigt ud.
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. juli 2000 - 01:09 #12
tommy >> tilbud er afsendt pr. email - da jeg ikke diskuterer priser eller individuelle aftaler gennem eksperten.
Avatar billede stigc Nybegynder
05. juli 2000 - 14:32 #13
jeg ønsker også at få et tilbud på et danmarkskort. stigc@get2net.dk
Avatar billede tommyf Nybegynder
06. juli 2000 - 08:13 #14
Jeg har stadig ikke modtaget nogle mail??
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juli 2000 - 10:25 #15
tommyf >> mail afsendt samme dag som lovet til webmaster@123ferie.dk - jeg sender igen !
Avatar billede limemedia Nybegynder
06. juli 2000 - 10:26 #16
thommy >> Email afsendt igen for anden gang til ovenstående email
Avatar billede tommyf Nybegynder
07. juli 2000 - 10:44 #17
Har ikke modtaget den men prøv at sende den til tommyf@forum.dk den mailserver der hoster webmaster@123ferie.dk er vist ret smadret gad vide hvor i verdenen din mail er havnet :-?
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. juli 2000 - 11:08 #18
tommy >> ja, din mailserver ser ikke ud til at være verdens mest stabile
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. juli 2000 - 18:10 #19
**********************************************
    **      THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY      **
    **  YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE  **
    **********************************************

The original message was received at Fri, 7 Jul 2000 11:11:12 +0200 (MET DST)
from netmaster.stibo.dk [193.88.160.29]

  ----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
<tommyf@forum.dk>

  ----- Transcript of session follows -----
451 <tommyf@forum.dk>... reply: read error from postfix3.forum.dk.
<tommyf@forum.dk>... Deferred: Connection reset by postfix3.forum.dk.
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 5 days old
Avatar billede limemedia Nybegynder
07. juli 2000 - 18:13 #20
tommyf >> Det er vist nemmere du ringer direkte til mig... 28451240
Avatar billede tommyf Nybegynder
10. juli 2000 - 16:33 #21
Jeg venter lige lidt men nu ved jeg hvor jeg kan finde et danmarkskort
Avatar billede limemedia Nybegynder
10. juli 2000 - 16:42 #22
okay