Avatar billede niels4220 Nybegynder
27. april 2002 - 02:03 Der er 6 kommentarer

sfc /scannow problem

jeg har lige prøvet at lave en rep af xp sfc /scannow med den bliver ved med at lave læse fejl af dll fil jeg skulle nok trykke på prøv igen 200 gange til den var færdig jeg har prøvet at låne en anden skive men det hjalp ikke noget jeg har også prøvet at sætte et nyt cdrom drev i med det hjalp heller ikke.
er der nogle af jer der har haft det problem???
Avatar billede kapla Nybegynder
27. april 2002 - 02:07 #1
Hvad for en DLL ?
Avatar billede niels4220 Nybegynder
27. april 2002 - 02:08 #2
det lyder bare mærkligt hvis det være et problem med begge skiver. men jeg vil dsa lige høre om der er nogle af jer der har haft sammen problem inden jeg sender cd'en retur og siger at jeg vil have en ny..
Avatar billede niels4220 Nybegynder
27. april 2002 - 02:13 #3
det skrev den ikke jeg er sgu ikke sikker men jeg mener bare at den fejl af læsning dll filen
Avatar billede kapla Nybegynder
27. april 2002 - 02:13 #4
Avatar billede resten Nybegynder
27. april 2002 - 04:29 #5
Jeg har prøvet at have det samme problem og her hjælp en rep af xp.
Avatar billede niels4220 Nybegynder
27. april 2002 - 05:19 #6
har fundet ud af hvad der er galt det er cd'en der er fejl på. en af mine venner kom hjem fra arbejde så jeg fik lige lov til at låne hans cd og der er ikke nogle problemer :-( 1639 kr. også kan de sgu ikke engang finde ud af at lave en cd ordenligt den ryger sgu retur på mandag..