Avatar billede anders.dk Nybegynder
26. april 2002 - 17:52 Der er 5 kommentarer

netværk

Er der en der ved hvordan man spiller red alert 2 med netværk?? Det er ikke noget med at netværket ikke virker. DEet er kun red alert der ike virker.

Please er der ikke en der har forstand på red alert???
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 17:55 #1
Hvis du har RD2 på 2 eller flere maskiner og de kan arbejde sammen over nettet, altså med ip og ipx så er det bare med at trykke på multiplayer i ra2 så kan du vælge hvad du vil køre. Bare kør ixp hvis I har det inst! Så kan de andre ellers bare joine ham der laver server og voila ... så er I klar!

Jag har prøvet det og har aldrig haft problemer med at spille det over netværk!
Avatar billede anders.dk Nybegynder
26. april 2002 - 17:57 #2
der er ikke noget der hedder multi player
Avatar billede tblaster Nybegynder
26. april 2002 - 18:05 #3
Jeg har ikke lige spillet inst. men jeg ved at der er en menu hvor man kan vælge flere spiller!
Avatar billede anders.dk Nybegynder
26. april 2002 - 18:12 #4
ja men den kan den ikke gå ind i.
SPILLET ER IKKE CRACKET!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
26. april 2002 - 20:09 #5
Hmm..Har det ikke mere selv..

Men du skal lige ind i instillinger for netværk i spillet og fortælle den hvilken protokol du bruger eller sådan noget du skal vælge dit IPX/SSPX protokol.. :o)

Suran/S.B.A