Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 00:34 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Lidt kritik "blandt venner",,tak !?

http://www.net2sider.8k.com
Avatar billede kane Juniormester
02. juli 2000 - 00:48 #1
hmmm jeg tror du skal prøve at kigge lidt på de store sider ;)
din side skriger lidt af amatør.
Avatar billede mpj Nybegynder
02. juli 2000 - 00:59 #2
Start med at skifte skrifttype til evt. Tahoma eller Verdana!
Og det er nogle meget små klikbare områder du har dig på dine links!
Find dig en anden udbyder...
Det er en grim reklame du har i toppen!
Designet kan jeg ikke så godt lide!
Fjern alle reklamerne i størst muligt omfang!
Og puds lidt meget på designet!

DEt ville hjælpe hvis du lavede den i frames!
Håber det kunne bruges!

MPJ
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
02. juli 2000 - 01:16 #3
"ingen vildt roterende hightech" - hvad med at starte selv.

1) Der er for meget støj på siden. Fjern de reklamer.
2) Det er overmåde useriøst at web-firmaet er hosted på en gratis server.
3) Tilbyd også - med priseksempler - at hoste dine kunder på er "rigtig" server
4) Hvad i al verden koster det ud over den første måned.

Jeg skulle vel være en lille, underskudsgivende døgnkiosk i en mindre
provinsby langt ude på landet, førend jeg ville kontakte jer før andre.
Avatar billede mpj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:21 #4
hvorfor afviste du???
Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 01:30 #5
1. Hoste på en "rigtig" server,,så går formålet/ideen fløjten (har desværre snart så mange sider, at jeg snart er nød til at finde på noget,,,hvad koster såeen noget kram ;-)) !
2. Reklamerne bliver "minimeret", enig, de forstyrrer !
3. Kig på de "store sider",,har jeg gjort,,mange af dem skriger også "amatør",,,;-)
4. Døgnkiosker,,,tror jeg mine "kunder" bliver ked af at du grupperer dem som !
5. Afvist,,,,,,UPS,,sorry !!
6. Hvad det koster,,,kommer an på hvor sulten jeg er,,,,,(bad ikke om kommentarer på konceptet,,,bare designet som helhed).
7. Tak for kommentarerne og svar, på trods af at siden ikke ligner det gængse !!
Avatar billede mpj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:35 #6
Må jeg så ikke bare få nogle af pointene????
Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 01:46 #7
MPJ render med de 30 "dask",,,,,;-)
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:47 #8
Det lyder da  meget fedt - Kommer du lige til skagen og tager nogle billeder så må du da godt lave en hjemmeside - Var det måske ikke en god idé at nøjes med at dække en del af landet ??

Nå til vurderingen. Jeg ser siden i 800 gange 600 og der fungerer den fint. Freeservers: det holder altså ikke helt :-) Hvad er der med de farver på siden. lysgrønt - gult og mørk orange det er godt nok ikke min smag.
forside: Den venstre banner med den nedadgående tekst hakker lidt for meget - og det højre er måske lidt kedeligt :-) Var det ikke en idé at lave et stort banner og så arbejde noget mere på det.
Om: Pludselig dukker der en logrende hund frem ???
Links: poppende bolde ?? og et nedagående banner ?
Hov her var det bedste logo. Men der skal nok arbejdes noget med det.

Hvis jeg var dig ville jeg arbejde på at give siden en mere fast struktur. Det forvirer orienteringen at logoet skifter facon og at der dukker forskellige ting der flyver på forskellige måder op på de forskellige sider. Og det var måske en god idé at skifte fonten til tahoma eller verdana. Og helt ærligt hvor meget får du ud af den reklame plads du giver ud.
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:48 #9
Du fik dem alle  :-)
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 01:49 #10
Grr. det er anden gang idag at et svar er blevet accepteret mens jeg har været ved at give et :-)
Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 02:23 #11
(OBS..denboj,,,,mit fotofirma er landsdækkende, med ca. 25 fotografer, så naturligvis kommer vi da til Skagen,,,men når det nu er dig, så er vi jo nok nød til at tage alm. timepris,,,,,,har du et velbetalt job ;-))
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2000 - 08:35 #12
chopindk er kretikken for hård siden du er så hurtig til at acceptere. Det er ikke usædvanlig, at man lader et sådan spørgsmål stå åben en uges tid eller måske lidt længere. Du er måske selv utilfreds med Siten siden du accepterede så hurtigt.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2000 - 08:52 #13
Mon ikke også Siten kunne trænge til lidt mere indhold?

En oplysning, som måske kunne være yderst interessant for en virksomhed er f.eks. hvor bor I?

Når i beholder retten over bilderne, hvordan skal man så kunne bruge dem på en hjemmeside?

Hvad med lidt mere information, om hvordan hele din gavmilde tanke hænger sammen, Server , hvad skal firmaet selv betale.

Det er et spændende projekt du har startet der.
Avatar billede denboj Nybegynder
02. juli 2000 - 12:20 #14
ho ho
Avatar billede mpj Nybegynder
02. juli 2000 - 12:24 #15
Nååårrrrja!
Jeg ville da ikke have alle pointene *lyver*... Du kunne da godt have ventet med at acceptere!!! :-)

" I Feeeeeeelll Gooooood!"

*ggggggg*

MPJ
Avatar billede chopindk Nybegynder
02. juli 2000 - 14:20 #16
KHARDER,,,,lidt info som måske flere kan bruge. Ang. billeder, er det svært at generalisere, men som tommelfingerregel: har du ikke negativerne, har du heller ikke retten til billederne, kun den ret som billederne i første omgang er brugt til,,,EKS. lokker kæresten dig til alteret, og i bagefter går til den lokale fotograf og giver ham mellem 3-30000 kr. for bryllupsfoto, så beholder han i 99 % af tilfældene negativerne, og dermed retten til dine bryllupsbilleder,,,dvs. vælger du senere at scanne billederne ind til brug på din egen off. hjemmeside,,,,,så er du på kant med copyrighten !(OBS..fotografen har dog ikke mere ret over dine negativer, end at han skal have din accept for at anvende dem overhovedet)...
Forøvrigt er det sjovt som "folk" tror noget ingenting koster,,bare fordi man bruger ordet gratis,,,,Tele2 har GRATIS abb.....koster det så ikke noget at ringe via dem ? ;-))
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2000 - 15:51 #17
Tak :) jen sender en mail i løbet af ugen
Avatar billede denboj Nybegynder
03. juli 2000 - 04:18 #18
Det ser bedre ud med det faste logo. Men tror du ikke det var en idé at lægge den ud i Jpg istedet for Bmp - Det fylder kun 1/10 og gør siden hurtigere.
Avatar billede chopindk Nybegynder
03. juli 2000 - 17:38 #19
Den er i jpg  ;-)
Avatar billede chopindk Nybegynder
03. juli 2000 - 17:39 #20
Og PNG !