Avatar billede fnulle43 Nybegynder
26. april 2002 - 14:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HOMM3 hot seat

Mit problem er at når jeg spiller i multiplayer, hot seat, hvor vi sidder flere ved samme computer så går det i kage efter et stykke tid.

Vi har så prøvet at save, men spillet lukker stadigvæk ned når vi når til et bestemt sted.

Troede det var den HOMM version jeg havde, men det er det ikke da jeg havde en anden version inden jeg fik xp.

Håber der er en der har en løsning :)
Avatar billede miljoeken Nybegynder
26. april 2002 - 17:57 #1
der er nogle fejl hvad angår det der i HOMM serien... jeg har oplevet det samme i 2'eren, men jeg ved ikke hvad man skal gøre...desværre
Avatar billede fnulle43 Nybegynder
03. september 2003 - 20:52 #2
Har en crack-version af spillet nu, som kører i multiplayer. Da jeg har spillet originalt kan det jo ikke være ulovligt.