Avatar billede gessner Nybegynder
21. juni 1999 - 21:26 Der er 2 kommentarer

genius mus kørerikke g0dnok

når jeg bruger musen som er trådlø og somskrevet har  jeg kun haft den fra24/4 , og miseren er at når jeg er kommet godtigang så kører den fstogn bevæger sig kun in stakato brvægelser og bliver af den grun megetlangsom.vi haprøvet at omindstalere den men det blev det samme resultat
Avatar billede i11uzion Nybegynder
21. juni 1999 - 23:08 #1
Du skriver sateme skummmelt........ :)
Avatar billede cyberfox Nybegynder
22. juni 1999 - 02:23 #2
Prøv med nye batterier
og/eller flyt modtager boxen tættere på mussen, men ikke for tæt på monitoren