Avatar billede krang Nybegynder
26. april 2002 - 13:13 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Send mail på bestemt tidspunkt

Jeg er ved at lave en side med et nyhedsbrev, der skal sendes hver fredag kl 15

kan man ikke automatisere dette med ASP???
og uden jeg skal logge på på det tidspunkt

Krang
Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. april 2002 - 13:19 #1
Så skal serveren sættes til atkøre dit script hver dag på et bestemt tidspunkt
Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. april 2002 - 13:19 #2
hver fredag even
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. april 2002 - 13:21 #3
Det kan ikke automatisk laves i et ASP script at gå i gang klokken 15. ASP koden bliver ført kørt når det kommer forbi serveren.

Hvis du har kontrol over serveren kan man lavet et Scheduled event som start din ASP-side op.
Avatar billede keysersoze Guru
26. april 2002 - 13:22 #4
nej - det kan du ikke automatisere med mindre du har adgang til serverens opgavestyring...
Avatar billede benkebus Nybegynder
26. april 2002 - 13:23 #5
du får göra om ditt aspscript till en vbs-fil och köra den genom schemaläggaren i windows... annars kan man inte lösa ditt problem utan att man vet att någon loggar på just klockan 3 varje fredag...
Avatar billede netsrac Praktikant
26. april 2002 - 14:04 #6
Avatar billede krang Nybegynder
26. april 2002 - 14:31 #7
Tak for hjælpen alle....
lidt trist.. men sådan er det vel
Avatar billede eagleeye Praktikant
26. april 2002 - 14:40 #8
Jamen selv tak..
Ja sådan er det :)