Avatar billede ignor Nybegynder
25. april 2002 - 22:20 Der er 4 kommentarer

netgear trådløs problem

hejsa med store forventninger bestilte jeg et trådløst netværks sæt fra netgear:

1 Access Point = ME102
1 PCMCIA kort, MA401 til min bærbare pc

jeg har i forvejen WIN XP på den stationære og win 2k på den bærbare..det hele ser ud til at være installeret fint, men nu kan jeg ikke komme videre :(
Bag på Acces P. er der et stik til USB og et til Lan? går jeg ud fra..

jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal få det til at virke..kører det hele over usb?? jeg har et netkort i den stationære og har indtil videre forbundet den med den bærbare og det har virket fint, så jeg tænkte at jeg skulle forbinde netkortet med Access Pointen men når jeg gør det me det medfølgende kabel så er der ingen lys at se hverken på netkortet eller Access P.??

jeg ved godt jeg er en netværks tumpe..men håber i kan hjælpe mig....

Avatar billede ignor Nybegynder
25. april 2002 - 22:21 #1
jeg glemte lige at sige at jeg også har et ATM kort installeret i maskinen til min adsl forbindelse..
Avatar billede ignor Nybegynder
25. april 2002 - 22:22 #2
jeg har ringet til support og der fik jeg at vide at de ikke havde været ude for at der ikke var lys i Access P. så den måtte være istykker, så jeg har fået den byttet men resultatet er det samme, (De virkede ikke somom de kendte produktet!!)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
09. april 2003 - 19:40 #3
Du har ikke overvejet at læse den smule dokumentation der medfølger?
Der er en fin guide til hvordan du samler det :=)
Og jeg er sikker på at du på netgears hjemmeside kan finde en guide til hvordan du bruger det, eller måske på den medfølgene cd?

// Anders - som også har et me102 ap
Avatar billede vladimirr Nybegynder
09. april 2003 - 19:44 #4
Der er en fin mappe ved navn Doc på din cd, der ligger hele manualen til det i :)