Avatar billede blizim Nybegynder
25. april 2002 - 21:47 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

iframe!!!

jeg har lavet min hp i en tabel og et iframe hvordan får jeg så en ny side til at åbne i iframet
Avatar billede hells Nybegynder
25. april 2002 - 21:49 #1
<a href="side.html" target="NAVN_PÅ_IFRAME">Tekst</a>
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 21:49 #2
<a href="#.html" target="frame_navn">hej</a>

<iframe name="frame_navn"><iframe>

Hono
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 21:49 #3
<a href="din_fil.html" target="iframe_navnet">Dit link</a>

MC
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 21:49 #4
Neeeeeeej, hells din heldige ****** ;)

Hono
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 21:50 #5
he he i er hurtige idag var *GGG*

MC
Avatar billede hells Nybegynder
25. april 2002 - 21:50 #6
Hehe, ja havde du været bare n brøkdel af et sekund hurtigere:)
Avatar billede hells Nybegynder
25. april 2002 - 21:51 #7
n = en
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 21:53 #8
blizim >> Hvis det er alle dine links, der skal åbnes i iframen, og du vil slippe for at skrive target i alle dine <a>-koder, kan du istedet indsætte

<base target="frame_navn">

i mellem <head> og </head>

Hono
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 21:54 #9
ja så lærte jeg også noget nyt, Cool hono

MC
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 21:55 #10
mc.lucifer >> ja, man lærer så længe man lever, og man lærer så længe man er på Eksperten :)

Hono
Avatar billede blizim Nybegynder
25. april 2002 - 22:15 #11
i for desværre ingen point valgte at lade være med at bruge iframe !! im just a nubi in HP design
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 22:26 #12
tja, der er vel ingen grund til at lave vrøvl over 30 points, og jeg vil gerne understrege, at jeg ikke er interesseret i dem, som det er nu. Men jeg må alligvel sige at jeg synes det er unfair det du gør. Du burde give hells pointene. Du stillede et spørgsmål, og han gav dig det korrekt svar hurtigst. At du så i mellemtiden om bestemmer dig, kan jo ikke være hans problem. Da han løste opgaven var der 30 points der stod på spil, og det er måske grunden til at han gad bruge tid på spørgsmålet. Det burde ikke være ham, men dig det "går udover", når du ombestemmer dig.

Hono
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 22:28 #13
Hey det her det er sku ikke fair

Jeg skal ikke have point men det skal hono. du kan heller ikke bestille en nylakering af din bil og få jobbet løst og så sige i for ingen penge, for jeg kunne bedere lide farven før

Vi andre giver sku point alligevel. jeg er ikke point rytter, jeg skal ingen have men princippet i det her kan jeg ikke snuppe

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
25. april 2002 - 22:28 #14
Undskyld ikke hono men hells
MC
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 22:29 #15
blizim >> Jeg vil bestemt ikke anklage dig for bevist at snyde!! Men jeg må alligevel nævne, at hvis vi kørte efter de der regler, ville snyd være alt for nemt! Man kunne oprette et spørgsmål, få sit svar, og så sige at man ikke skulle bruge det alligevel, og af den grund tage pointene selv. Vi andre har jo ingen garanti for, om vedkommende bruger svaret alligevel eller ej.

Hono
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
25. april 2002 - 22:51 #16
Jeg anviser jer til at kigge på nye spms, da han lige har oprettet et nyt med points til jer!
Avatar billede hono Nybegynder
25. april 2002 - 23:04 #17
Så endte det hele alligevel lykkeligt :D
http://www.eksperten.dk/spm/203238

Hono