Avatar billede syvon Nybegynder
25. april 2002 - 20:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er foreskellen

hvad er forreskellen er mellem et Ultra Ata Cabel og et almindeligt IDE cabel, da de har samme stik
Avatar billede krumse Nybegynder
25. april 2002 - 20:08 #1
der er flere leder på et ultra kabel hvis du kigger efter kan du se at der er flere ledere alt efter om det er et ultra 66 eller 100 dermed kan der også overføres flere data, men kun hvis controlleren og hd understøtter dette man kan sagtens bruge et almindeligt kabel til en ata 100 controller eller hd og også omvendt, så får man bare ikke noget ud af den ekstra kapacitet
Avatar billede syvon Nybegynder
25. april 2002 - 20:16 #2
Takker for svaret
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. april 2002 - 20:18 #3
krumse> der er ingen forskel på et ATA66 og et ATA100 kabel, der er 80 ledere.
Det er kendetegnet ved at være lysegråt og der sidder et blåt stik der skal i bundkortet, et gråt stik i midten bruges til slaven, og endelig et sort stik der skal bruges til masteren.
Avatar billede resten Nybegynder
25. juni 2002 - 23:11 #4
Syvon-> Kan du ikke lige fange mig på min mail eller hjælpe mig med dette spørgsmål da jeg kan se du har en side på sitecenter.
http://www.eksperten.dk/spm/227846

Og sorry til jer andre for jeg spammer.