Avatar billede runeevers Nybegynder
25. april 2002 - 15:41 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Vibrator i 8850

Meget simpelt: Er der indbygget vibrator i Nokia 8850?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. april 2002 - 15:42 #1
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. april 2002 - 15:44 #2
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. april 2002 - 15:44 #3
Har kigget, det står hverken eller om den har, men syns bare det virker suspekt hvis det ikke er tilfældet.
Avatar billede cthun Nybegynder
25. april 2002 - 15:45 #4
Det har den ikke!
Avatar billede michael-k Nybegynder
25. april 2002 - 15:45 #5
hvis det ikke står har den nok ikke  der står jo ikke alle de ting den ikke kan ;)
Avatar billede jackson23 Nybegynder
25. april 2002 - 19:48 #6
Cthun, hvad sker der med folk, JA selvfølgelig har en 8850 vibrator! http://esato.com/phones/?phone=9
Kan folk da ikke tænke sig noget mere om inden de svarer (http://www.eksperten.dk/spm/203057)
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. april 2002 - 20:01 #7
Cthun din paphat.

Hvorfor hutlan svarer du på et så enkelt spørgsmål hvis du ikke er sikker?

Jackson > Kanon, du skulle næsten have en røvfuld points hvis du vil.
Avatar billede runeevers Nybegynder
25. april 2002 - 20:02 #8
..eller hvad. Har den mon også vibrator i DK?

Fx. havde 3210´eren jo vibrator i asien men ikke i europa.
Avatar billede jackson23 Nybegynder
25. april 2002 - 20:12 #9
runeevers, den HAR vibrator....se evt. her også: http://www.mobilsiden.dk/2000/telefoner/nokia8850.shtml (Af ting kendt fra 8810 kan nævnes  Indbygget antenne. Plads til 250 telefon numre i telefon bogen. Indbygget vibrator. Aktiv klap. Ur, lommeregner, kalender, spil, profiler mv.)
Nej tak ingen point, er bare pissetræt af folk, der svarer uden at vide noget. Det er da irriterende for den, der spørger, i dette tilfælde dig
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. april 2002 - 13:50 #10
Jo tak, besluttede mig faktisk for ikke at købe den på baggrund af cthun´s fejlagtige svar.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 13:51 #11
8850, er den i metal ikke ??

hvis jo så har den og drt kan jeg sige med sikkerhed, har haft den

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
26. april 2002 - 13:52 #12
bare husk den kan ikke lide appelsin juice *GGG* taler af erfaringer

MC
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. april 2002 - 15:17 #13
LOL, men den er ellers udmærket ikke?

Kan simpelthen ikke finde nogen af Nokia´s nuværende telefoner jeg gider at spendere penge på. Måske 8910´eren der er på vej, meen, kr 8000,- er måske lige i overkanten af hvad jeg vil gi´.
Avatar billede jackson23 Nybegynder
26. april 2002 - 17:04 #14
runevers: hvad med 6510, den er da ret fe'. Den har de samme funktioner som 8310, designet er bare federe.
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. april 2002 - 18:18 #15
jackson > Nah, syns den er lidt kedelig, og vil egentlig gerne have alu kabinet.

8310´eren har nogen lækre funktionaliteter men er pisse grim.

Hvis man kunne få en 8310 med 8850 kabinet ville jeg blive glad, men det kan jo nok ikke lade sig gøre. Bestiller en 8850 tror jeg.
Avatar billede cthun Nybegynder
29. april 2002 - 08:10 #16
Min 8850 har sgu ikke vibrator!

Så lad vær med at råbe sådan af mig... Jeg bliver sgu helt ked af det.
Avatar billede initializing Nybegynder
29. april 2002 - 08:16 #17
Runeevers: Kabinet hedder Design/Cover til en mobil. =)
Avatar billede jackson23 Nybegynder
29. april 2002 - 08:48 #18
cthun, hvis du virkelig taler sandtm er du sgu blevet snydt
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. april 2002 - 14:36 #19
initializing > Huh? Skråplan siger jeg bare. Hvordan kan du kalde en fast ramme for "Design"?

når det er af metal kan man sqda ligeså godt kalde detforet kabinet.. Så, bare gå væk fætha :oD

cthun > har du købt den på et loppemarked i Syd Yemen? Jeg har lige bestilt en 8850, og den HAR sq vibator.
Avatar billede cthun Nybegynder
29. april 2002 - 14:49 #20
Nope... Jeg fandt den oppe på indlands-isen.. Aldrig brugt... Jeg fandt godt nok aldrig ud af hvordan man tændte for den.

Jeg er ikke sikker.. Men det kan da godt ske den skal være tændt før vibratoren virker.
Avatar billede cthun Nybegynder
29. april 2002 - 14:52 #21
runeevers >> Jeg var lige et smut forbi din hjemmeside, og kunne se at du går på Digital Media..
Fedt nok.. Det gør jeg også.. Hvor langt er du i forløbet??
Avatar billede runeevers Nybegynder
29. april 2002 - 18:37 #22
Jeg startede til august og skulle efter planen i praktik her til juni. Faktisk har jeg været så heldig at jeg har fundet en praktikplads, men jeg er sq ikke sikker på om jeg gider fortsætte. Syntes "undervisningen" skodder max.

På hvilken skole går du?
Avatar billede cthun Nybegynder
30. april 2002 - 08:11 #23
Grenå Tekniske Skole... Jeg er færdig d. 30 august i år.. Uhh, hvor jeg glæder mig :-)
Jeg syntes faktisk at vores undervisning har været udemærket..