Avatar billede hien Nybegynder
25. april 2002 - 15:38 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Nokia 6510

Et par hurtige spørgsmål om Nokia 6510:

1. Er der vibrator på en nokia 6510?
2. Hvor meget koster det "Dobbelt headset HDD-1" som skal bruges til at høre radio, evt. en forhandler :)
Avatar billede virtus Nybegynder
25. april 2002 - 15:39 #1
www.thansen.dk

Søg og du skal finde =)
Avatar billede groggy Nybegynder
25. april 2002 - 15:40 #2
Det er ikke særlig velanset at man stiller det samme spørgsmål to gange (ved godt der er lidt variation i spørgsmålet)

Men en anden ting. Hvorfor går du ikke ned i et par forskellige forretninger der handler med mobiltlf. og spørger dem om de spørgsmål du har?
Avatar billede hien Nybegynder
25. april 2002 - 15:41 #3
-> groggy: Ja, det ved jeg godt!! :) sorry - jeg gider ikke gå ned til en forretning, jeg er sku for doven :)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
25. april 2002 - 15:41 #4
har du evt. kigget efter på www.nokia.dk ???
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. april 2002 - 15:43 #5
1. = Nej
2. = Ved ikke
Avatar billede groggy Nybegynder
25. april 2002 - 15:43 #6
Hien >> Jeg kender fornemmelsen af at være doven!!! *gg*

Ellers prøv at kigge på www.edbpriser.dk De har også en sektion med mobiltelefoner.
Avatar billede hien Nybegynder
25. april 2002 - 15:43 #7
-> virtus: Jeg har søgt, jeg men har intet fundet :(
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. april 2002 - 15:44 #8
Køb evt. et vibrator batterie. Det kan evt. gøres hos www.thansen.dk, hvor du også kan finde svar på spm. nr. 2.
Avatar billede hien Nybegynder
25. april 2002 - 15:45 #9
-> koldsgaard: Er du sikker?? jeg havde nemlig tænkt mig at anskaffe mig en nokia 6510, men gider nok ikke hvis der ikke er vibrator...

-> ztyxx: ja jeg har set på www.nokia.dk men jeg kan intet finde :(
Avatar billede virtus Nybegynder
25. april 2002 - 15:46 #10
Ring til bluetel =)

www.909.dk << Nr oplysning
Avatar billede jackson23 Nybegynder
25. april 2002 - 19:46 #11
M-Koldsgaard, Hvorfor FANDEN svarer du, når du tydeligvis intet aner. JA der er vibrator i en 6510 (http://esato.com/phones/?phone=30)
Det er da pisse irriterende med alle jer, der bare svarer uden at ane noget (er det for at få de forbandede point eller hvad er det med jer?)
Hien, et dual headset koster 299 kr
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
25. april 2002 - 20:36 #12
Rigtig mange, mange gange undskyld. Jeg læste forkert jeg troede det var en 6150, som jeg selv har. Selvfølgelig er der vibrator i sådan en nye telefon.

Direkte Nokia link:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6510/

Undskyld igen.
Avatar billede hien Nybegynder
29. april 2002 - 16:51 #13
-> Tak til jackson23!!! -> Godt site du har fundet :)

-> m-koldsgaard -> det gøre ikke noget!
Avatar billede fredolin Nybegynder
12. juli 2002 - 19:14 #14
Der er sq da en Vibrator i MIN nokia 6510 ;)))