Avatar billede weje17 Nybegynder
25. april 2002 - 15:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Divx/Avi

Hej.
Jeg ville lige høre om der var nogen af jer kloge mennesker der kan fortælle mig hvordan man klipper en avi fil op i 2 dele, og så lyden passer til mundbevægelserne.
Eller om der er en der kan fortælle mig hvordan man får lyden med på filmen når man bruger TMPGEnc???
Hjælp mig så vil jeg give jeg Alle mine Point.

Hilsen Mikkel

p. s Håber at høre fra jeg snarest
Avatar billede ulrich-54 Nybegynder
25. april 2002 - 15:26 #1
Hmmm har du prøvet at bruge "Windows movie maker" til at redigere indholdet. Jeg er ikke helt sikker på om det kan lade sig gøre, men jeg ved at programmer kan dele filmen op i mindre klip, men om du kan filtrere lyden fra og synkronisere den, ved jeg endnu ikke.

Lad mig lige vide hvis det lykkedes dig.
Avatar billede initializing Nybegynder
25. april 2002 - 15:27 #2
Får lyden til at passe emd mundbevægelserne...?
Hvis din computer er hurtig nok og dit grafikkort er godt så kommer det til at passe fint sammen.
Avatar billede initializing Nybegynder
25. april 2002 - 15:29 #3
Her er der bl.a. nogle programmer til at splitte én soe .avi fil til 2 mindre filer eller mere:
http://www.divx.com/products/product_list.php?typeid=7

-Martin
Avatar billede the_collector Novice
25. april 2002 - 17:01 #4
Prøv at se nærmere på virtualdub. Det er et glimrende og gratis program, som kan meget med video.

http://www.virtualdub.org/
Avatar billede weje17 Nybegynder
14. november 2002 - 15:34 #5
okay.. tak for hjælpen