Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
25. april 2002 - 10:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Phoenix

Sidder og har et lille problem med Phoenix-plug'en til 3dmax. Jeg har et objekt jeg vil have ild i med phoenix. Problemet består i at flammerne kun bevæger sig i én retning, alt efter hvordan man har sat vektoren i indstillingerne. Det jeg skal bruge er, at flammerne bevæger sig væk fra objektet der er ild i. De skal altså bevæge sig som normaler til fladen, der er ild i.
Jeg har lavet en midlertidig halvdårlig løsning ved at tilføje 4 Chaos Phoenix' i environments og sætte deres vektorer i hver sin retning.
Men jeg tænkte der måtte være en bedre måde at opnå denne effekt, nogen der kan sige mig hvordan?
Avatar billede innovator-maniac Nybegynder
03. maj 2002 - 13:39 #1
Nu skal I ikke råbe i munden på hinanden.
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. maj 2002 - 01:44 #2
hi hi... Jeg ville meget gerne have hjulpet dig, men jeg kender kun til AfterBurn også fra www.digimation.com - Jeg har i længere tid overvejet at investere i Phoenix, så hvis du kan give nogle fordele og ulemper eller anbefalinger ved Phoenix så sig endelig til :-))

ZeroHero