Avatar billede h2002 Nybegynder
23. april 2002 - 19:22 Der er 11 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af design!

Hej!

jeg er igang med at lave et projekt, hvor jeg skal markedsføre mobiltelefoner.

Det er kun designet der skal vurderes - ikke tekst.
Siden er delt ind i to temaer - fritid og business.
Linket her er til business-designet:
http://www.2design.dk/3g/4.jpg

Designet er ikke færdigt endnu, men jeg er gået lidt i stå med det.

Avatar billede startfirma Nybegynder
23. april 2002 - 19:26 #1
Jeg synes det ser rigtig godt og seriøst ud.

Husk at have rettigheder til at bruge de forskellige billeder etc.

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. april 2002 - 19:26 #2
det er et pænt site vil jeg sige...

dog så synes jeg du har sat det lidt underligt på siden...
ikke helt i midten og heller ikke til venstre...

den der række der går ned lige før dit nokia logo kan jeg ikke se hvad gør godt for... den er bare tom...der skal være noget i den...

men ellers pænt.

7 @ 8
Avatar billede fanzy Nybegynder
23. april 2002 - 19:26 #3
jeg synes at der der står  Nokia
                      connection people
fylder lidt for meget ind på midten af siden :)
Avatar billede startfirma Nybegynder
23. april 2002 - 19:27 #4
Måske der vil komme mere symetri hvis du smider din menu i venstre side?
Avatar billede h2002 Nybegynder
23. april 2002 - 19:32 #5
startfirma: tjo - måske jeg skulle prøve det med menuen!

x-gate.dk: det er nu også menigen at der skal være noget i "rækken"... ved bare ikke hvad ;)
Avatar billede h2002 Nybegynder
23. april 2002 - 19:42 #6
Avatar billede h2002 Nybegynder
23. april 2002 - 20:15 #7
Avatar billede backside Nybegynder
23. april 2002 - 20:28 #8
Ser generelt godt ud, der er lige de småting som er nævnt, men ellers flot.
Avatar billede x-gate.dk Nybegynder
23. april 2002 - 20:35 #9
jeg kan godt lide den sidste..... :))
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. april 2002 - 21:46 #10
lovligt mørkeblå billeder i frisen, lidt dystert der.

5 menupunkter over 4 billeder, det skurrer. Kunne man lave 5 billeder eller 4 menupunkter så der kunne komme en relation.

hvad skal der være ude i den venstreste kolonne. Den er nødvendig og god. men for tom indtil videre. nogen få spredte ord eller billeder.

5 menypunkter og ovenover står der "fritid | business"
er det også en menu?
Hvis det er skulle det så ikke snarere være en overskrift "FRITID" når man er på fritidsversionen med et knap så fremtrædede "business" link at komme over til business versionen med?

et godt startlayout. men fyld det varsomt :-)

mvh JakobA
Avatar billede hmm10 Nybegynder
24. april 2002 - 15:44 #11
http://www.2design.dk/3g/7.jpg ser fint ud, synes jeg. måske skulle du rykke 'nokia' og din fine mobiltelefon helt over i venstre side eller også skal du udnytte pladsen til en 'spiseseld'... fritid/business og dine menu punkter skal ikke være sat op på den måde som de er, ser ikke godt ud i mine øjne.. måske en 'start : fritid : telefoner' ville gøre din side overskuelig og nem at finde rundt på (ligesom E). Men flot side! - jeg kan godt lide dine farver :) Ris&Ros fra mig... glæder mig til at se dit færdige resultet.
MVH
HMM10
Avatar billede stue11 Nybegynder
24. april 2002 - 18:54 #12
Rimelig godt design.
Avatar billede knarf Nybegynder
27. april 2002 - 23:47 #13
rigtig stilet site passer rigtig godt til mobil telefoner
Avatar billede spiers Nybegynder
06. maj 2002 - 13:23 #14
Det er et seriøst design, som sagt før. Jeg ville forertække at se på  http://www.2design.dk/3g/4.1.jpg den der, da der er mere symetri (også sagt før).
Det er iriterende i længden at læse ude til venstre, frem for midt på siden, så teksten skal være centreret.

Jeg ville også ønske at du lavede noget med noget rollover på knapperne.

Det ville give det en fed effekt, (også på billederne, sådan at de lyser, og bliver skarpe når man køre over dem.) Det ville være meget behageligt at se på.

Bare HUSK! Ikke gemme teksten væk. Så er der ikke nogen der læser noget om jeres produkt.

//Spiers
Avatar billede mini-man Nybegynder
27. maj 2002 - 15:28 #15
det ser rigtig godt ud.

mini-man
www.miniwebdesign.dk