Avatar billede ilias Nybegynder
23. april 2002 - 17:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dualk Optical

hejsa, er der andre som har samme problem med en Dual Optical mouse fra logitech at sometider går den helt agurk og trækker sig op i et af skærmens hjørner ???
anyone? , det er sgu en smule ireterende
Avatar billede cbp Nybegynder
23. april 2002 - 17:33 #1
Bruger du en musemåtte? Hvis man bruger den på en blank overflade eller lignende kan den ikke altid finde ud af hvilken retning musen er flyttet i.
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
23. april 2002 - 17:34 #2
Det gør min Trust optical mus også, og jeg har fundet ud af at den gør det hver gang at den er ved at løbe tør for batteri.  Sån nogle mus kan dræne to batterier på tre dage, de er pisse syge med batteri..!

- MvH SilverSand.DK
Avatar billede ilias Nybegynder
23. april 2002 - 18:38 #3
hmmm, min bruger nu godt nok ikek batterier, men jeg har da brugt en musemåtte, så nu prøver jeg lige uden, jeg vender straks tilbage...
Avatar billede ricky Nybegynder
23. april 2002 - 21:08 #4
det gør min Logitech Optical Wheel Mouse (ikke dual) også... og jeg kører uden musemåtte... omend det er sjældent...

silversand.dk>> det kunne så være et argument mod at købt Trust... for det er bestemt ikke tilfældet med Logitech's produkter...
Avatar billede ilias Nybegynder
28. april 2002 - 21:56 #5
hmm