Avatar billede don1 Nybegynder
22. april 2002 - 15:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Flytning af email

Hvordan flytter man modtagelsen af email fra c-drevet og over til et server drev eller bare et andet formateret drev på pcen ???
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2002 - 15:20 #1
du kan i filer vælge ekspoter meddelser til en destination
Avatar billede rou Nybegynder
22. april 2002 - 15:23 #2
kommer da helt klart an på hvilket program du bruger til at læse email med
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
22. april 2002 - 15:27 #3
Prøv også at spørge ovre i E-mail kategorien http://www.eksperten.dk/kat/53/ ... der er de nok klædt bedre på end under 'E-løsninger' :)
Avatar billede don1 Nybegynder
23. april 2002 - 08:32 #4
Det med at eksportere er ikke godt nok. Meningen er at de skal gemmes direkte på serveren eller pcens netværks drev og ikke c-drevet. Kan man ikke fortælle outlook expres hvor den skal gemme ingående/sendt/slettet post ??
Avatar billede doublejoble Praktikant
23. april 2002 - 22:30 #5
Man kan ikke gemme meddelelserne på et netværksdrev eller en server med Outlook express. Prøv selv: Gå ind i indstillinger, vedligeholdelse og flyt lagringsmapper. Hvis du prøver at vælge en anden maskine kan man ikke klikke på ok.
Du kan gøre det med Outlook.
Der kan du vælge placeringen for de private mapper når du opretter dine profiler og de kan godt ligge på andre maskiner.
Ulempen med outlook er dog, at der kun kan arbejde en bruger ad gangen i de samme private mapper.