Avatar billede john.buhl Nybegynder
22. april 2002 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Mobil telefon

Hej
Jeg har lidt problemer med min mobil, jeg har på et tidspunkt fået tilsendt en SMS som jeg har læst og så er der kommet nogle mærkelige tegn i displayet der står  " 0_0 FAX e "  Ca  SP. Hvordan får jeg det væk ????
Avatar billede sungdk Nybegynder
22. april 2002 - 11:33 #1
det er en såkaldt operatør virus.

De fleste aflevere den til en mobil forhandler som nok roder ved telefonens interne memory...
Avatar billede sungdk Nybegynder
22. april 2002 - 11:34 #2
Hver telefon har sin eget software installeret...

De geninstallere vel bare dine ting - På nokia kan du bla. trykke #*0000# for at se versionen... (er ikke 100% det lige er sådan) :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 11:36 #3
Lån et andet kort og sæt det i
Er telefonen operatør låst skal det selvfølgelig være et kort fra samme opp

Sæt det andet kort, i star telefonen og intast pin, Sluk telefonen og sæt dit eget kort i igen og det er væk

MC
Avatar billede sungdk Nybegynder
22. april 2002 - 11:39 #4
mc.lucifer >> Jeg har nu oplevet på en telefon at den stadigvæk var der!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
22. april 2002 - 11:45 #5
Labisama>>ok

DEt har jeg ikke, så vi må jo bare vente og høre John. Buhl hvad der sker.

MC
Avatar billede 25330949 Nybegynder
20. juli 2002 - 20:47 #6
har du prøvet at sende et nyt loge til den