Avatar billede preben.m Nybegynder
28. juni 2000 - 21:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Exchange server 5.5 WEB ACCESS fail

Jeg kan ikke få adgang til web interfacet på exchange serveren jeg få følgende fejlmeddelse er der nogle der kan hjælpe!!!!!!!!!

Technical Information (for support personnel)

Error Type:
Microsoft VBScript runtime (0x800A01A8)
Object required: 'Application(...)'
/exchange/USA/logon.asp, line 12

Browser Type:
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)

Page:
GET /exchange/USA/logon.asp

Time:
28. June 2000, 21:09:49

More information:
Microsoft Support
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
28. juni 2000 - 22:04 #1
Avatar billede preben.m Nybegynder
29. juni 2000 - 13:38 #2
Linken omhandler service pack I og II jeg bruger service pack 3
Avatar billede baunsgaard Nybegynder
30. juni 2000 - 02:31 #3
preben.m>> Nu er det jo sådan at MS ikke går i gennem alle deres KB artikler for at se om de stadig gælder for nye service packs!

Det er nøjagtigt samme fejl, så var det ikke en ide at prøve det alligevel????
Avatar billede preben.m Nybegynder
30. juni 2000 - 18:59 #4
Jeg prøver
Avatar billede hanno Nybegynder
01. juli 2000 - 22:30 #5
Ellers kør Setup af Exchange og fjern Outlook Web Access, Kør derefter Setup igen og Installer Outlook Web Access og installer SP 3 til Exchange igen...

\\Hanno
Avatar billede preben.m Nybegynder
04. juli 2000 - 12:06 #6
hanno det virkede
Avatar billede preben.m Nybegynder
04. juli 2000 - 12:32 #7
baunsgaard du få 50 point for dit hurtige svar, men det hjalp ikke ;-(
hanno tak for hjælpen de 300 point er virkelig fortjent din hjemmeside www.hanno.dk er virkelig god, kunne du ikke udbygge den en anelse, jeg stå nemlig og mangler exchange 5.5 template.csv i DK version du ville være en gud hvis du kunne fremskaffe den eller endnu bedre offenliggøre den på en ellers god hjemmeside