Avatar billede hholger Nybegynder
21. april 2002 - 20:41 Der er 9 kommentarer

IE6

Hvorfor starter nu pludselig min Internet explore op ved opboot af pc??
Avatar billede initializing Nybegynder
21. april 2002 - 20:42 #1
Start>Kør>MsConfig> Gå videre til fanen START og fjern hakket ved Internet Explorer.

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
21. april 2002 - 20:43 #2
Og luk lige dit andet spm, tak =)
Avatar billede riversen Nybegynder
21. april 2002 - 20:43 #3
måske du er komme til at lægge en genvej i start --> programmer --> start

ellers tjek via msconfig.exe
Avatar billede hholger Nybegynder
21. april 2002 - 20:50 #4
Start>Kør>MsConfig> Gå videre til fanen START og fjern hakket ved Internet Explorer. Findes ikke i min maskine
måske du er komme til at lægge en genvej i start --> programmer --> start NEJ det har jeg ikke
Og luk lige dit andet spm, tak =) Øhh Øhh Uhm hvad mener du
Avatar billede summer Mester
21. april 2002 - 22:04 #5
Du har oprettet to enslydende spm. http://www.eksperten.dk/spm/201351
som er åbne. det mås man ikke. Luk det jeg lige har linket. Du skriver f.eks. "Lukket" og markerer i Svar, acc. så selv dit eget "svar". Så er det lukket og dine udlovede point går tilbage til dig selv.
Er det windows 98 du har?
Avatar billede hholger Nybegynder
22. april 2002 - 20:10 #6
OK forstået
Ja det er det.
Jeg læste engang i et blad om samme problem, som brevkasse redak. løste ved at rette i registerdatabasen.
Jeg kan dog ikke finde den artikkel lige nu.
Avatar billede hholger Nybegynder
22. april 2002 - 20:16 #7
I fanebladet "start" i MsConfig står intet om at IE explore eller lignende starter. Det har jeg styr på.
Ejheller i "startup"
Ejheller i "start"
Jeg er lost, help me!!!
Avatar billede anazonda Nybegynder
23. april 2002 - 12:28 #8
Format c:\... ej pjat... Højst sansynligt er der tale om en af de utallige fejl i Win95/98 Der skal nok entes en patch inde på microsoft... kan bare ikke huske hvor... prøv med win 98 sektionen
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 19:58 #9
Luk please!