Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 20:38 Der er 19 kommentarer

Kan ikke logge på!

Jeg har i lang tid ikke kunnet logge på som "answermaster". Den skriver også at kontoen ikke er aktiv. Er jeg blevet smidt ud?? Jeg ved godt nok ikke af hvad, men kan nogen hjælpe mig???
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 20:44 #1
Please help me!
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 20:45 #2
Jeg vil sætte stor pris på at blive oprettet igen! Hvis jeg da er slettet!

Hvis der stå "kontoen er ikke aktiv" betyder det så at brugeren er slettet?
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 20:46 #3
Avatar billede him Nybegynder
21. april 2002 - 20:50 #4
så er den slettet skulle jeg mene!!!
men kontakt da eksperten.dk og find ud af det!
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 20:52 #5
Jeg har sendt en e-mail. Fik ikke noget ud af det..

Hvis den er slettet, hvorfor er den så slettet? Ingen advarsel! Ingen overtrædelser!!!

Jeg vil have min bruger igen!
Avatar billede him Nybegynder
21. april 2002 - 20:54 #6
det kan jo også være en fejltagelse...! sikker på der ikke kan være grund til at den er blevet slettet??
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:00 #7
100% sikker! Check alle mine spm. og du vil ikke finde andet end gode svar, og spm., med untagelse af det spm. der hedder "hej", men det skulle der jo ikke være noget i vejen for, da det er et stykke tid siden!

Hvordan kontakter man en Co-Admin eller en Admin??
Avatar billede him Nybegynder
21. april 2002 - 21:02 #8
ved jeg ikke!!!
Men du kunne jo oprette et spm med din klage også anmelde dig i det spm sårn det kommer og kigger på det! :) Har ikke lige andre idéer til hvordan man gør!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. april 2002 - 21:03 #9
hejsa

det er ikke sikkert at du er blevet slettet (jeg har ihvertfald ikke).
Der kan være sket det at din bruger er blevet deaktiveret fordi der har været problemer med din email konto (hvis eksperten sender en mail, og du ikke kan modtage den bliver du deaktiv.)

Prøv at logge ind og så brug den dér glemt password funktion -det har i nogle tilfælde løst problemet.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. april 2002 - 21:04 #10
btw. hvis man vil kontakte CoAdmins uden at blive anmeldt :) -kan man blot oprette et spørgsmål i coadmin kategorien.
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:04 #11
Ok prøver først jelzin101, og hvis det ikke virker så prøver jeg him's bud..

Tak ind til videre..
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:05 #12
Den skriver stadig: "Dit brugernavn og din adgangskode passer ikke sammen." Meget træls!!!

Prøver at kontakte Admin eller en Co-Admin!
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:08 #13
Ved "den dér glemt password funktion" kan den ikke finde ud af det!
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:20 #14
Når jeg skriver mine oplysninger:

Brugernavn: Answermaster
Password: Answer@jubiimail.dk

Skriver eks.dk: "Eksperten har ingen oplysninger om de indtastede data."
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:22 #15
Jeg er overbevist om at min bruger ér blevet slettet uden advarsel og uden grund!!

Jeg víl have min bruger oprettet igen, eller få overført pointene, spm. oprettet af mig, spm. jeg har besvaret, samt spm. jeg deltager i.....
Avatar billede answer Nybegynder
21. april 2002 - 21:27 #16
Ser om jeg er blevet oprettet igen i morgen.. Jeg kræver at jeg bliver oprettet, for jeg har KUN gjort det som eksperten er beregnet til! Jeg har hjulpet mange brugere og har samlet mange point sammen(synes jeg selv), så det vil være meget træls ikke at kunne bruge "answermaster" mere! :(

Kigger på det i morgen............ :)

¯-__Answer__-¯
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 18:48 #17
Jeg vil meget gerne have hjælp!!

Hvorfor er jeg smidt ud?

Der MÅ jo være en som har smidt mig ud!!
Avatar billede j0ker Nybegynder
22. april 2002 - 18:51 #18
Sløvt - sløvt... Så opret ham dog igen?!!!
Avatar billede answer Nybegynder
22. april 2002 - 19:22 #19
Takker jOker se evt. med her og se om det bliver til noget:

http://www.eksperten.dk/spm/201368