Avatar billede lfc Nybegynder
28. juni 2000 - 17:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Autokjør

Jeg har laget meg en CD der jeg har skrevet innholdet i html og vil framstille det i en nettleser. Hvordan kan jeg få Windows til å starte filen index.htm automatisk når cd-en settes i cd-romen??
Avatar billede Jman Praktikant
28. juni 2000 - 17:56 #1
For det første skal windows være slået til at køre autoplay.

Dernæst skal du have en .inf-fil med:
[autorun]
open=index.htm
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
28. juni 2000 - 18:57 #2
nope superior den virker ikke!!!

Jeg har lavet et autorun prog der kan starte en html side (eller en hvilken som helst anden fil) send en mail til min email addr. (Står under mit username) eller skriv din email addr. her
Avatar billede rfogh Nybegynder
28. juni 2000 - 19:02 #3
lfc>>> Skriv din e-post-adresse, da sender jeg en fil til dig, som kan gjøre det ønskede...

(undskyld mit dårlige norske :o) )
Avatar billede sjensen Nybegynder
29. juni 2000 - 12:21 #4
lfc,

det superior siger er rigtigt, men filen i roden på CD'en skal hedde:

autorun.inf

Avatar billede lfc Nybegynder
29. juni 2000 - 21:18 #5
Her er min e-mailadresse:

lfc@start.no
Avatar billede Jman Praktikant
10. oktober 2001 - 15:34 #6
\'?
Hvorfor har jeg lige fået en mail om denne ?
Avatar billede annikadk Nybegynder
07. december 2002 - 15:07 #7
lukketid..
Avatar billede lfc Nybegynder
07. december 2002 - 15:15 #8
.