Avatar billede everquest Nybegynder
21. april 2002 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Counter strike serial

Hvor i regedit er det man kan lave om på sit counter strike serial
Avatar billede rextezz Nybegynder
21. april 2002 - 18:34 #1
HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings også den der hedder KEY :)
Avatar billede rextezz Nybegynder
21. april 2002 - 18:34 #2
skulle ha været et svar :)
Avatar billede ducks Nybegynder
21. april 2002 - 18:57 #3
der skal ikke være - når du ændrer den derinde (ret mig lige hvis det er noget vås, men jeg mener det er sådan)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
21. april 2002 - 19:12 #4
Ducks-> Nej der skal ikke være bindestreger.. Men for at være på den helt sikre side, så lad være at skriv noget.. Bare lad den være tom.. Og så start spillet.. Så spørger den selv og du kan så skrive den ind som du gjorde fra starten..