Avatar billede chatter Nybegynder
21. april 2002 - 15:01 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

tv-out eksperter!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg har et geforce 2 grafik kort med tv out og jeg har til sluttet det til mit tv men nu er stedet hvor jeg kan klone den væk den der nwida eller hva fanen nu hedder og det bikkede der er på mit tv er iden for billedet på min computer skærm
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
21. april 2002 - 15:05 #1
skriv lige så man kan forstå dig ellers kan man ikke få et svar
Avatar billede webmasterdk Praktikant
21. april 2002 - 15:09 #2
Hvad sprog skriver du på??
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2002 - 15:10 #3
Prøv eventuelt at vente med at sætte stikket til TV OUT i, til computeren er tændt...
Hvis du ellers har driverne til kortet installeret, skal du højreklikke på skrivebordet > egenskaber > indtillinger > avanceret > twinview > klon
Avatar billede ncp Nybegynder
21. april 2002 - 15:10 #4
fatter bjælle...
Avatar billede chatter Nybegynder
21. april 2002 - 15:12 #5
ezolu det er jo den fane der er væk
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2002 - 15:14 #6
chatter > Så har du ikke driverne til kortet installeret
http://www.nvidia.com
Avatar billede chatter Nybegynder
21. april 2002 - 15:18 #7
nogen lunde renskrevet: jeg har sat et geforce 2 grafik kort med tv out i min computer og så har jeg hentet nivida detonator driveren og instaleret den og sat diversse kabler i også i mit tv og først var den der twinview fane der og så prøvede jeg at sætte scart klalet i min vidio i stedet for mit tv og så forsvandt den der twinview fane og så satte jeg stikket til bage i tvet igen og twinview fanen er der stadig ikke

håber det hjælp
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2002 - 15:24 #8
Prøv at genstarte din maskine uden at du har sat kablet i nogen steder.
Derefter tilslutter du kablet til både pc og tv/video og sørger for at det står på den AV kanal som scart stikket er tilsluttet. Så kører du "skrivebordet > egenskaber > indtillinger > avanceret > twinview > klon" igen
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2002 - 15:30 #9
...sørger for at det står på den AV kanal som scart stikket er tilsluttet... går naturligvis på tv/video hvis du skulle være i tvivl :o)
Avatar billede chatter Nybegynder
21. april 2002 - 15:44 #10
bare linge noget jeg glæmte(det var godt nok med i det første)

jeg kan godt se det på tvet men det er bare ude for billedet på computer skærmen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. april 2002 - 15:49 #11
er det som billedet er for stort på TV'et??
sæt opløsningen ned til 800*600 på PC'en!
Avatar billede jmc1 Nybegynder
22. april 2002 - 15:28 #12
eller prøv det tyske program tvtool, (som er på engelsk) det er ret godt, har selv haft STORE problemer med mit tv-out. Programmet ligger på www.tvtool.de
Avatar billede rkhdk Nybegynder
30. april 2002 - 15:57 #13
hvad har du fundet ud af???
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. maj 2002 - 09:01 #14
chatter => har du fåe klaret problemet?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
20. maj 2002 - 14:32 #15
chatter => hallo?
Avatar billede chatter Nybegynder
02. august 2002 - 00:47 #16
jeg har selv fået det klaret ved at hente nogle drivere kan ikke lige helt huske hvilke