Avatar billede xxx_jensen Nybegynder
21. april 2002 - 13:35 Der er 5 kommentarer

TWAIN scanner driver

Efter installation af Windows XP vil min scanner ikke fungere længere.
Scanneren en Amitech A4 Flatbed Scanner købt i 1997
På bundpladen på scanneren står følgende nr som det eneste: Model nr SF-600 C
(Den hedder kun Amitech)!!!

Jeg får følgende fejlmeddelelse:
Could not access TWAIN scanner driver

Jeg har prøvet diverse nye XP drivere fra Amitechs download sektion uden resultat.

Gode forslag modtages…

Avatar billede carstengp Nybegynder
21. april 2002 - 15:25 #1
Prøv lige denne her: http://195.54.84.152/filer/scanner/SETUP.EXE
Hvis den ikke virker, så skriv til Amitech support på deres hjemmeside under support/hotline
Avatar billede makse Nybegynder
21. april 2002 - 18:28 #2
Avatar billede xxx_jensen Nybegynder
23. april 2002 - 20:07 #3
Jeg har talt med Amitech support og her er forklaringen at der ganske enkelt ikke findes nogen driver til en "så gammel" scanner!
Firmaet der har lavet scanneren eksisterer ikke længere.
Amitech ønsker tilsyneladende heller ikke at få en sådan driver lavet!!!
Avatar billede carstengp Nybegynder
23. juni 2002 - 20:49 #4
jamen så tag du pointene selv.. :-)
Avatar billede carstengp Nybegynder
30. juli 2002 - 15:02 #5
accepter dit eget svar