Avatar billede musial Nybegynder
21. april 2002 - 01:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nero Overburning

Jeg skal til at overburne en ting men lige meget hvad jeg prøver på spytter den cden ud...

Jeg kan ikke vælge i "Write Methos" Mellem Track At Once og Disc at Once....

har prøvet at geninstallere Nero og med den nyeste opdatering...
Avatar billede initializing Nybegynder
21. april 2002 - 01:53 #1
Det er ikke alle brændere der understøtter overburn så din gør nok ikke. Smut ind på Nero's side og læs =)

-Martin
Avatar billede musial Nybegynder
21. april 2002 - 01:55 #2
jo den gøre det er en Plextor 241040A
Jeg har overburned før men jeg ved sq ikk hvorfor det ikke virker!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. april 2002 - 04:03 #3
du skal ind i fil >> indstillinger >> ekspertfunktioner >> enable overburn - og så skal du sætte den til f.eks. 90minutter - så skulle det virke :0)

hvis det ikke virker, så prøv at genstarte !
Avatar billede musial Nybegynder
21. april 2002 - 11:49 #4
det gøre det ikke
Avatar billede zelexus Nybegynder
21. april 2002 - 11:54 #5
Husk at opdater til den nyeste version. Det var sådan jeg fik mit til at virke. Der var store problemer med de første versioner, men min kører stabilt nu!
Avatar billede musial Nybegynder
21. april 2002 - 11:58 #6
jeg har den nyeste version 5.5.8.0
Avatar billede musial Nybegynder
21. april 2002 - 12:09 #7
jeg har prøvet at installer Easy cd Creator... Men den siger at jeg ikke har nogen brænder HVAD???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
21. april 2002 - 22:08 #8
hvordan sidder dine jumpere + dine drev?
du siger det har virket før - har du byttet om på dine drev el. jumpere siden?
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
22. april 2002 - 21:17 #9
Kører du Easy cd Creator ver. 5 og WinXP ?? Så er der en update der tilføjer drivere til flere brændere. http://www.roxio.com/en/support/roxio_support/ecdc/ecdc_software_updatesv5.html
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
05. marts 2003 - 03:07 #10
lukketid?!