Avatar billede zelexus Nybegynder
20. april 2002 - 22:25 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Tabel problem

Jeg bruger Dreamweaver 4. Er det muligt at lave tabellers højde mindre end 21 i height. Har prøvet alt, tror jeg, men kan simpelthen ikke få mine tabeller med en mindre height end 19 pixels. Er der et sted man kan justere den mindste højde på ens tabeller?
Avatar billede whatever Nybegynder
20. april 2002 - 22:30 #1
Det kan du godt. Sæt font-size'en ned på rækken som du ønsker lavere. Indsæt f.eks.: style="font-size: 1px"
Avatar billede him Nybegynder
20. april 2002 - 22:30 #2
ja, du skal bare bruge HTML-delen i stedet for den grafiske!!! så kan du lave den som du vil!
Avatar billede whatever Nybegynder
20. april 2002 - 22:32 #3
him > om du bruger den grafiske eller html-delen er ligegyldigt. Man bliver nød til at sætte font-sizen ned.
Avatar billede zelexus Nybegynder
20. april 2002 - 22:38 #4
Tak skal i have!
Avatar billede him Nybegynder
20. april 2002 - 22:38 #5
det havde jeg ikke lige tænkt på!
Avatar billede tipsen Nybegynder
22. april 2002 - 01:16 #6
Du kan styre det hele via CSS - hvis du ikke er tilfreds med de resultater du har opnået via html, så stil evt. et nyt spørgsmål i (D)HTML kategorien!