Avatar billede hansjacob Nybegynder
28. juni 2000 - 08:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bøger til PHP

Hej hej

Jeg er helt nystartet med PHP, så jeg kunne da godt tænke mig nogle titler på bøger jeg kunne læse/slå op i.
Hvad med nogle web-sites med nogle manualer, oversigt over alle koderne osv.

Tak, venlig hilsen Jacob
Avatar billede svindler Nybegynder
28. juni 2000 - 10:22 #1
http://www.php.net/ har en masse dokumentation og referencer til bøger.

Du kan også lære om andre måder at programmere hjemme-sider i idg's gratis danske bog http://www.idgforlag.dk/Vis_artikel.asp?ArticleID=220
Avatar billede hansjacob Nybegynder
29. juni 2000 - 14:24 #2
Jamen, jeg kunne enormt godt tænke mig nogle bøger.

Giv mig venligst titler på nogle gode bøger til PHP.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
29. juni 2000 - 16:07 #3
Core PHP Programming
skrevet af Leon Atkinson
ISBN 0-13-020787-X
Læs mere om bogen på:
www.phptr.com
Kan købes hos Gad og Bog&Ide
Kan også lånes på biblioteket.
Mvh, Anders
Avatar billede henningf Nybegynder
02. juli 2000 - 00:29 #5
Hej
Jeg er også ret ny med php; men har haft god hjælp af bogen Professional PHP Programming af jesus castagnetto et al. isbn 1-861002-96-3 pris ca £35 hos amazon.
Den er ret udførlig og samler ret godt op undervejs af alt det der normalt forudsættes bekendt *s*
hilsen Henning