Avatar billede jydepotten Nybegynder
28. juni 2000 - 01:31 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Banner i str. 250x60

Er der nogen der kan finde ud af at lave et banner sommer passer til www.jpt.subnet.dk, det må gerne være animeret og må max fylde 40kb
PS. Det skal kunne lave GRATIS, den der laver det bedste som vi kan bruge, får sit eget banner sat en på siden
Forslag sendes til jydepotten@hotmail.com

JPT
Avatar billede jydepotten Nybegynder
28. juni 2000 - 01:49 #1
Det går ikke noget hcis banneret kommer til at fylde lidt mere
Avatar billede dar Nybegynder
29. juni 2000 - 12:57 #2
Hvem fanden gidder deltage i en konkurrence uden præmie???
Avatar billede reflex Nybegynder
01. juli 2000 - 19:10 #3
Gaab......ZZZZzzzzzz

/Reflex
Avatar billede jydepotten Nybegynder
02. juli 2000 - 01:33 #4
PS + de 60 point
Avatar billede dar Nybegynder
02. juli 2000 - 21:27 #5
Man kan tjene 60 point hurtigere. Og 'billigere'.
Ved du hvor meget en grafiker ville tage for det?
Dem er der mange af på eksperten.
Avatar billede breum Nybegynder
13. juli 2000 - 22:04 #6
Avatar billede jydepotten Nybegynder
13. juli 2000 - 23:31 #7
breum: Der ser meget fint ud, men kan du ikke lave et animeret gif hvor der står sms... se www.jydepotten.subnet.dk/grafik/banner.gif  for hvad banneret skal indeholde
Avatar billede breum Nybegynder
14. juli 2000 - 15:54 #8
Jeg skal gerne lave det animeret skiftende med de samme tekster som http://www.jydepotten.subnet.dk/grafik/banner.gif men er jeg så garanteret en bannerplads på din side, og hvor længe?
Avatar billede breum Nybegynder
21. juli 2000 - 10:08 #9
Haaaloooo nogen hjemme?
Avatar billede mortenjp Nybegynder
24. juli 2000 - 01:26 #10
Måske er det for sent, men jeg har lavet et lille udkast, som kan ses her:

http://www.luksus.suite.dk/ting/jydepotten-anim.gif

Mit forslag indeholder samtlige tekster, omend i en lidt anden rækkefølge.
Avatar billede morten_2000 Nybegynder
24. juli 2000 - 15:55 #11
aldrig for sent
Avatar billede breum Nybegynder
24. juli 2000 - 16:11 #12
ØØØØØHHHHHHHHHHHHHH Nå du lever stadig, fik aldrig svar på mit spørgsmål................
Avatar billede jydepotten Nybegynder
26. juli 2000 - 00:45 #13
hej igen MORTENJP, er det muligt at du vil lave det samme banner som:
http://www.luksus.suite.dk/ting/jydepotten-anim.gif
bare i en str. mere: 468 x 60,samt lave noget tilsvarende i 88 x 31
MVH JYDEN
Avatar billede mortenjp Nybegynder
26. juli 2000 - 02:56 #14
Hej Jyden. Ja- det kan godt blive aktuelt -jeg mailer dig. Men på hvilken adresse?
Avatar billede jydepotten Nybegynder
27. juli 2000 - 15:41 #15
jydepotten@hotmail.com
Avatar billede jydepotten Nybegynder
17. november 2000 - 13:13 #16
sker der noget
Avatar billede mortenjp Nybegynder
17. november 2000 - 17:17 #17
sorry, jeg er simpelthen for presset lige for tiden. Havde helt glemt dig- det er jeg ked af.

Et andet problem er, at photoshopfilerne ligger på min bærbare computer, som jeg ikke helt kan lokalisere :)