Avatar billede baal Nybegynder
20. april 2002 - 00:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mac OSX er noget lort!

Er der andre end mig der mener at OSX er ti skridt baglæns i forhold til MAC'ens tidligere styresystemer.
Efter tre uger er jeg retuneret til OS9.2
Jeg mangler springloading folders, ordentlig hjælp i hjælpemenuen (Kan downloades, står der, men linket virker ikke) og fandme om man ikke skal trækkes med en comandprompt a la DOS.
Jeg venter på at X har fået overstået børnesygdommene.
Fedt design, elendigt system!
Giv mig ti fordele ved X'eren!
Avatar billede hojben Novice
20. april 2002 - 00:14 #1
Avatar billede spe Nybegynder
20. april 2002 - 00:16 #2
Har det som dig. Synes MacOs X får min Mac til at virke som en klodset PC-er.
Men fordelene ligger i stabiliteten og i mulighederne for bruge terminal og udnytte unix-baserede programel.
Bare en skam det er gået udover brugervenligheden i dagligdagen når man bare vil bruge sin Mac til det man plejer.
Avatar billede baal Nybegynder
20. april 2002 - 00:24 #3
Hej højben
Jeg tjekker lige siden nærmere ud, men da de fleste links peger på Apple kan man kun tage sit bedetæppe frem og sige Halleluja og Amen!
Avatar billede hojben Novice
20. april 2002 - 00:26 #4
;) nanananaiiiz
Avatar billede egonspock Seniormester
20. april 2002 - 12:05 #5
Jeg går sgu aldrig tilbage til ustabile OS9-dage igen, hvis jeg kan undgå det. Alene det at kunne have flere meget krævende operationer kørende samtidigt. Har du nogensinde prøvet at opgradere f. eks. 9.0.0 til 9.0.4 samtidig med at du surfede? I går opgraderede jeg fra 10.1.3 til 10.1.4 og surfede og chattede samtidigt. Det er så utroligt fedt. Og nu har min (anden) G3 ikke været booted i 70 dage, da det ikke har været nødvendigt. Det er stabilitet der vil noget!