Avatar billede nopa86 Nybegynder
19. april 2002 - 21:22 Der er 10 kommentarer

Counter-Strike

hey!!!
Jeg gad godt vide hvordan man laver no recoil i en cfg fil

og ja jeg ved godt det er snyd ........og hvad så alle snyder indtil den nye version af CS udkommer (1,4) så PLZ hjælp mig

hilsen Simon
Avatar billede realone Nybegynder
19. april 2002 - 21:24 #1
"alle snyder indtil den nye version af CS udkommer (1,4)" .. hmm, der er faktisk MANGE der ikke snyder og jeg er en af dem!
</RealOne>
Avatar billede nuki Nybegynder
19. april 2002 - 21:24 #2
alle brænder og kører for stærkt og stadig er det ulovligt tsk tsk.
Avatar billede j0ker Nybegynder
19. april 2002 - 21:25 #3
Avatar billede nopa86 Nybegynder
19. april 2002 - 21:31 #4
Joker det er jo kun anti cheat
Avatar billede nopa86 Nybegynder
19. april 2002 - 21:34 #5
fatter ikke den download.....og jeg ved at man bare kan indsætte noget i cfg'en..men hvad det er ved jeg ikke ??????
Avatar billede dmcn Praktikant
19. april 2002 - 21:39 #6
Jeg håber virkelig du kommer ind og gamer på vores servere med cheat slået til, for så skal jeg personligt sørge for at du bliver banned fra så mange danske servere som overhovedet muligt - også NÅR CS 1.4 er udkommet.

- n0rmality, der HADER cheater, der ødelægger det for andre.
Avatar billede nopa86 Nybegynder
19. april 2002 - 22:07 #7
jeg er ening med dig normality men det er sq da ikke til at spille på en server hvor at det halve af dem der er der inde bruger OGC
Avatar billede initializing Nybegynder
19. april 2002 - 23:19 #8
Jeg er også ena f dem der kan klare mig fint uden cheats. Jeg sidder og er ved at dø af grin når man spiller inde på en server og det kommer frem på skærmen: CHEAT DETECTED <cheat> <bruger> <WonID>

Og det med at alle snyder indtil CS1.4 kommer så siger jeg abre snyd da gerne fordi det hjælper anti-cheat folkene til at forbedre deres anti-cheat program sådan at i idioter ikke kan snyde mere. Og desuden er du stadig banned på alle de servere SELVOM du skifter til CS1.4. Du kommer aldrig til at kunne spille en CW i en ordenlig tunering da dit cheat 'misbrug' forfølger din CS 'kariere'.

-Martin
Avatar billede lassebm Nybegynder
19. april 2002 - 23:54 #9
hvorfor er der ikke nogen der laver en offentlig side med alle de snydere der bliver fanget så man kan adde deres wonip til server listen for bannede bruger!!!?!!!
It can't be that hard!!!

btw nopa86 drop det cheat pis, det ødelægger det for os andre!!!!!
Avatar billede dmcn Praktikant
20. april 2002 - 00:34 #10
nopa86 : Brug iGAMING-serverne - vi har minimeret cheat så meget som overhovedet muligt, da vi har relativt få servere, mange admins og opdateret anticheat på alle servere.
Join #iGAMING på på irc.quakenet.org og få server-ip'erne der. Og drop så det cheat - du vinder intet ved det at all!