Avatar billede rextezz Nybegynder
19. april 2002 - 16:53 Der er 11 kommentarer

Skriftype ???

Jeg skal bruge den skriftype som der er blevet brugt i OVERSKRIFTEN til ringens herre er der nogen som kan finde den tilmig ???

På Forhånd Tak
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 16:57 #1
den koster nok oss kun nogle 1000. kroner at få lov at bruge - skriv til filmselskabet
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2002 - 16:59 #2
Avatar billede rextezz Nybegynder
19. april 2002 - 16:59 #3
He He...
Avatar billede rextezz Nybegynder
19. april 2002 - 17:01 #4
det er ikke den Font jeg mener den som der står øverst på denne side http://www.lordoftherings.net/index_flat.html
Avatar billede ffn Nybegynder
19. april 2002 - 17:02 #5
næppe til at downloade?
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 17:02 #6
rextezz>> Jeg er ret sikker på, det bare er en gængs skrifttype, som de har modificeret til at se fantasy-agtig ud.
Du vil muligvis kunne finde en fanatiker, der har lavet en kopi, men som phunkypopcorn sagde, er det nok ikke helt lovligt.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2002 - 17:03 #7
du kan sikkert godt få en der ligner en del - men lige præcis den (the one font to rule them all) kommer til at koste klejner at få rettigheder til at bruge, og sikkert oss en helvedes god argumentation
Avatar billede michael-k Nybegynder
19. april 2002 - 17:05 #8
Hvis du selv laver den ud fra en almindelig skrifttype er det fuldt lovligt
Avatar billede rextezz Nybegynder
19. april 2002 - 17:05 #9
ja, det ved jeg jeg renger bare ikke med at i finder lige den bare en som ligner jeg ksal finde den til en ven ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. april 2002 - 20:13 #10
michael-k>> Ikke hvis man efterligner RH-skriften 100%. Om man så tegner den helt fra bunden er det stadigt ulovligt (med mindre man får lov).
Avatar billede Slettet bruger
29. april 2002 - 07:22 #11
tror godt du kan lukke spørgsmålet....